Hade kul med luggen/webcamen

Tja! lekte lite med luggen och webkameran bilder:


omg.. jag ser drogad ut! Hahaha!



Gud vad konstigt mitt ena öga ser ut!


Thihi!




OMG vad man ser ut asså! måste ta en dusch!


lalalala..

Bye LaraH

TRÅÅÅK!

HEJ HAR SÅ J*VLA TRÅK! nån som vet nåt man kan göra???? Det är väldigt kul att blogga när man inte har nåt att göra!


HEHEHE!

BYE!

Någon som kan hjälp!?

hej! jag har glömt e-postadressen till en blogg. Har ju flera stycken så ja.. Men någon som vet hur man gör? om man glömt e-postadressen?!?!?!?!?

ISÅFALL HJÄLP MIG! NU!!!!

Har gjort en ny..

..Blogg! Men its secret! så tyvärr så får INGEN reda på bloggen. För den är hemlig.  kan vara skönt att ha en blogg som ingen vet om. för då kan man ju skriva PRECIS vad som helst :)


hee..





Bye..

Grattis bloggen i efterskott!

Tja! Den 20 september. (det har redan varit) men iaf. Då fyllde min blogg ett år! Så nu har jag bloggat i ett år och tio dagar eftersom att bloggen fyllde år den 20. :)

Gjorde en bild i Paint!





Snygg va? blev riktigt nöjd!

Bye! LaraH

Musses presenter! (Äntligen?)

Tja! nu har "raden" kommit tillbaks!  så nu kan jag visa musses presenter. (Har precis kommit hem från fredde) '



Han fick ett lite "Hus" men den ska vara åt andra hållet (fattar ni?)


Nu är det åt rätt håll! och så kommer den vanliga frågan: Ser ni? haha :)


Det sitter nån konstig grej med nått löv på?? aja..



Mammas fot km med -.- aja det är en trä grej sm rullar på golvet med en pingla i..



..Men Musse tyckte pinglan var läskig.. ..Så vi tog bort den :)


Det var de..


..Bye bye! ../LaraH!.............

Är med Fredde♥

Tja! just nu bloggar jag Från Freddes data! :D Vi har precis ätit hehe.. Nu kollar vi på greys anatomy. Snart ska vi typ göra nåt? haha..

Bye! /LaraH

Lägger in bilder på musses presenter senare. Raden har kommt tillbaka! (fattar ni?)

Bye..


Vad F*n?!

Vad fan? man kan ju inte lägga upp bilder på bloggen? ni som har blogg vet vad jag menar, Hela den raden är borta! Har ju lovat er att lägga upp bilder på Musses presenter hehe.. :) men nej! nu går det inte! F*n /LaraH

Nu på tisdag.. 3 år!

Hej! nu har jag slagit in musses presenter. Mitt lilla Marsvin fyller 3 hela år imorrn! GRATTIS! I FÖRSKOTT!!!   ÄLSKAR DIG!!!♥

Tog bild på presenterna när jag hade slagit in dom så ni får se vad det är imorrn!

Bilder:


Det hårda paketet..



Och det mjuka paketet..


Hm.. vad kan det vara??


Hittade inget vidare inslaggnings papper. så det fick bli JUL papper :) hehe..


Nu ska jag duscha, sen sova så jag hinner imorrn. vi ska ju till TOM TITS.. Ska bli halvroligt.
Bye! /LaraH


Pommac!

TJA! nu har jag precis ätit middag! Just nu dricker jag pommac!

Drink Tips:

Häll upp Pommac i ett glas. Lägg i jordgubbar och is bitar så har du en perfekt drink!

Här är en till drink men det är inte jag som har kommit på dom.  Utan en i klassen.

Det är typ som melon saft typ. finns att köpa någonstans. Men häll i  melon grejen i ett glas. sen häller du i sprite sen isbitar.

MEN KOM IHÅG! Det är int ejga som har kommit på drinkarna så ni vet det ;)


Bild på pommac:



Inte så värst tydlig bild.. Webcamen SUGER


Kollade inte in i kameran hehe :)


Thihi! <3

LOLLIPOP! /LaraH

Trååk!! - Tom tits..

Tja tja! nu har jag tråååk! kunde icke vara med nån idag för daddy är sjuk! Men men...

På torsdag har vi olympiad med gröndalskolan.. vi fick veta vilka lag vi var i. I år blev jag i tyskland. Har varit i danmark norge och tyskland. Jag känner ett sammanhang? ...

Men imorrn på tisdag ska vi och  vår parallel klass till tom tits. Det heter så väll? vi blev indelade i olika grupper.. jag blev med  min kompis och tre killar i parallel klassen. .. KUl! NEJ ABSOLUT INTE!!!!!!!!





Har inge mer att skriva...


LOLLIPOP! /LaraH

Kvällsfika!

Hej! im happy! vi hade kupong på tårta. Så vi handlade tårta på konsum tidigare idag. och nu äter ja kvällsfika! supergott! Bild:



Tydlig bild? nejj kankse inte. tårtan ser inge god ut men den är supergod! smakar typ snickers...



Så att ni skulle se bättre :)

/LaruH

Hemma från ishallen

tja! idag har jag gort ingenting! men Fredde frågade om jag skulle hänga med till ishallen och kolla på när hennes brosa spelar ishockey. Självklart!  så vi hade lite kul där :D hahah.. Däremot träffade jag en som hade gått på mitt dagis :) Hon sa bara hej. Men fortfarande lika snäll :)

Nu kom jag precis hem. så ska typ snart sova!


Jaow! bye bye!! /LaraH


♥ U Fredde!! Fanta o Cola!

Bild

tja! gör typ inget? men här är en bild från igår hehe :)



jag är inte emo..


Im not emo!!


Bye bye! laraH

outfit bilder till festen

Hej hej! nu är jag hemma från en SUPERKUL fest! allvarligt talat vi hade skitkul!! har tagit bilder hur jag såg ut men bilderna är tagna nu när jag kom hem. Annars hade jag spindel nät (fejk) på kläderna och spindlar (fejk) i håret.



Men här är bilder  på hur jag såg ut:


Hade svarta tights ett svart linne och en trasig tröja. Hade tagit sönder tightsen men det syns inte.


Smink. Lite skuggning eyeliner, mascara. och läpp grejs?


Tatuering, den ser verkligare ut i verkligheten.



Ego bild. Gillar handsken :) hehe..


Vi var hemma hos Fredde (Fredrika) och dom hade nån grej så man såg möglig ut! haha perfekt ju!


Hade det på armarna och på axeln. lite varsomhelst.


...


Hehe ego..




Fredde tog med sin kamera. vi tog massa bilder!! ska bli kul nån gång att ta sig en titt och kolla igenm ALLA bilder!! kommer ta år typ..

Nu måste jag gå ta bort allt smink och så. Bye bye! LaraH/Zombie

Skräckfest!

Hejsan svejsan!  är väldigt glad över att jag har fått 8 kommentarer på mitt förra inläg :D tack ni som kommenterade! :) snart ska kag sova. idag hade jag tennis. :D gick SKITBRA! haha..

Men nu på Fredag alltså imorrn. så ska jag på fest hos en i klassen. En SKRÄCKFEST. ska bli väldigt kul! hoppas vi kollar på skräckfilm då :) hehe..



Bye bye! //LaraH /hade laggt upp bilder från syrrans dator men hon vill h
a den.


Har sv, Igen..

Hejsan! nu sitter jag och bloggar. Hehe :) har svenska igen så ja.. men man passar ju på att blogga medans man kan! :) Nepp nu finns det inget mer att skriva! bye bye! <3 //LaraH

Äter frukost!

Tja tja! just nu äter jag frukost och kollar på Tv, blev verkligen nöjd med mitt förra inlägg :D  stavning?
Hööhöh..nej  nu måste jag äta så jag hinner till skolan!



Puss, LaraH






LOLLIPOP!

Tjollehopp!

LÄS! KANSKE INTE  SÅ JÄTTE INTRESSANT ATT LÄSA MEN VILL ATT NI SKA LÄSA!!

Hejsan svejsan! idag var det måndag. Ganska OK måndag höhöh.. just nu gör jag ingenting. Eller ja jag väntar på att mamma ska skriva på en lapp. eftersom att jag har sålt panda saker wwf hehe.. men hon ligger och läser tidningen!

Just nu är jag på skriv humör. Men inte längre för jag skrev ett långt inlägg och så blev allt blått ni vet när man markerar. Och eftersom att jag är så klantig så råkar ju jag ta bort alltihop så gissa om jag fick d*mp??
Höhöh

Men på onsdag kanske jag och Fredde (Fredrika) kanske ska till haninge efter skolan :) JEYY! hon ska köpa lite grejer och jag var ju där förra torsdagen så ska typ bara köpa en mascara. Min mascar börjar ta slut även fast jag inte andvänder den så mycket?? hm.. men men.................???? höhöh. Ett FLUM inlägg! hehe! *d**par!*
:3 hihi CUTE,SWEET, Lollipop!



Blir man inte sugen på klubbor när man ser denna  bild?  ÅHHHH! vill ha en lollipop! Nu med det samma!
jag kräver en lollipop! jag förkänar en lollipop!(blev lite överdrivet nu känner jag höhö)

Nej nu har jag bara massa sk*t att skriva om och det orkar jag inte skriva om. Ni förstår. Bakom det ljusa finns alltid det mörka. (kom bara på det) Hoppas ni fattar hehe



Vill inte sluta skriva men måste! Bye eran Flumish LaraH!














LOLLIPOP!..


kommer få en ipod touch!! :D + ikea

Hej hej! Jag har ju sålt wwf saker. och min kompis Hilma har ju hjälpt till väldigt mycket! Tack! gmn<3! och vi har sålt för så mycket att jag  får en ipod touch! och man får pengar också. Så om mamma har räcknat rätt så kommer jag typ få 700kr också! så jag ska ge Hilma 400 kanske 450 :) tror det blir 450 :)


Idag var vi också på Ikea och kollade på en säng till syrran blev en 1.40 tror man skriver så? jag köpte nån dekoration grej till rummet :) eftersom att min syrra får sin nya säng ikväll så fick jag hennes som hon har nu så nu har jag lite större säng. Men hennes är 1.05 och jag ska få min mosters säng som är 1.20 istället!! :) längtar!


HOPPAS NI ORKAR LÄSA ALLT! hahaha!!
Hejdå

Lyssnar på Music♥

Hej! jag och mamma har vart på pernillas en (second hand affär) och lämmnat in kläder Sen var vi hos mormor och morfar och skulle hämta lite grejer. Just ni sitter jag vid datorn och lyssnar på spotify :) LOVE SPOTIFY skulle inte kunna leva utan det!!!!! nån som håller med?



HAHAHAHAHAAHHAHAHA!! jag dööör! f*n vilken snygg bild asså!!!!! hahahahahah!! garvar ihjäl!



Heeheeeheeheehhehhhhheee! :D



Hihi /LaraH


Svar på tal

Hej hej! jag skrev ju att jag skulle fördröja frågestunden till fredag :) men det blev till Lördag istället. Hehe..



Tyvärr men hittade ingen Svar på tal bild. Hoppas jag inte har råckat raderat den heehe..
Men här är frågorna:


Postat av: XP
Vem är din absolut bästa vän om du bara får välja en?

Svar: oj! det var klurigt. Gillar typ alla lika mycket. Men jag har en kompis som jag har känt sen vi gick på dagis och vi har hållit ihop i vårt och tort. Så det får nog bli Hilma, Men annars gillar jag alla lika mycket.



Postat av: Hanna
Har du haft/har du en pojkvänn?

Svar: Just nu har jag ingen men jag har haft, 5 st hehe..




Postat av: Lina =)
Har du fräknar?

Svar: Nej det har jag inte. Men jag har lite fräknar vid näsan men inte mycket.



Postat av: Hullmört xP
vilken är din absolut roligaste film du har sett? läskigaste film, Tråkigaste film, AA kom typ inte på nåt älskar dejj gömzz!


Svar: Oj den var svår. Har sett så många roliga filmer. Men den roligaste filmen jag har sett är nog jag vet inte får tänka lite hehe.. jag har inte sett så många läskiga men det får bli The Grudge isf, sen tråkigaste. jag har sett en tråkig men kommer inte ihåg vad den heter.



Postat av: den anonyma flodhästen.
Sminkar du dejj ofta? vad andvänder du för mascara?

Svar: Nej jag sminkar mig inte. Bara när jag har typ trååk??? eller om jag ska på fest. Men jag har en mascara som heter great lash, Stavas så tror jag. Men jag vill har volume million lashes :)






Det var den frågestunden nästa gång förväntar jag mig mer frågor :D hehe

Hejdå! LaraH






Shoppade,Bakar nu!

Hej hej! Igår var jag och shoppade ju! Det blev många fina saker :) höhö.. (orkar inte lägga upp bilder på sakerna)

Just nu bakar jag och Hilma! Vi har bakat chocklad kakor. Dom står i ungnen just nu :)
Recept: 4 ½ dl vetemjöl
            1 dl socker
            200 gr margarin
            2 msk kakao (går bra med vaniljsocker om man ej vill ha ckocklad kakor)


Bye bye! //LaraH

Uppstod ett litet fel..

Hej hej! just nu äter jag frukost :) klockan är bara 07:11 ivanligafall brukar jag typ vakna då :O hehe.. Men idag gick jag upp tidigt :) . Jo nu var det såhär..

Att jag åkte shoppade igår alltså på torsdagen. Jag trodde vi skulle åka på fredag, för mamma sa att vi kanske inte skulle hinna till tennisen. (tennisen har börjat nu igen :)) Men så vi åkte in dit på torsdag.

Jag köpte:
Ett baslinne ljusrosa, (Bik Bok)
Två Thights (Bik Bok)
Ett par örhängen (Glitter)
En halsduk Den där gråa lila, (Gina tricot)


Tror de var allt! Bye! LaraH

Sitter i skolan och har SV

Hej! Just nu bloggar jag från skolans dator. Egentligen har vi otroligt niceig svenska. Jag menar sitta och skriva en berättelse hela lektionen på datorn och kanske surfa lite på internet hehe.. Nu måste jag gå! Bye bye!! //LaraH

Musse!

Tja tja! idag var det en helt vanlig dag i skolan :) just nu gosar jga med mitt marsvin MUSSE!
Nawww! älskling! <3


Thiihi! Fail min hand kom med. Men håll med om att han är söttttttt!

Bye! /LaraH

Och ställ gärna en fråga! fördröjer tiden tills på Fredag :)

Frågegrejs..

Ni kan göra det här ni också :)

                                                                        Familj
                                        hur många är det i din familj? - Vi är fyra
                                        har du nått syskon? - Ja? ofc haha..:)
                                        Har du husdjur? - Jupp hade två marsvin men ena dog :'( sen så har vi fiskar :)
                                        Är du nöjd med din familj? - Jätte! men skulle gärna vilja ha ett småsyskon :)


                                                                        Fjortis
                                        Är du fjortis? - Kan vara så på klädstilen, ego bilder o sånt
                                        Har du massa smink och brunpuder? - Sminkar mig inte men har mascara vid fester.
                                        Dricker du alkohol? - NEJ!
                                        Har du fjortis attityd/beter du dig som en fjortis? - Ja typ när ja är me kompisar men inte hemma. Då är de tråkigt :) 
                                         Kommer du bli fjortis när du blir större? - Säckert


                                                                        Kompisar
                                        Har du många kompisar? - JA! de har ja!
                                        Har du förlorat nån? alltså ni är inte med varan längre? - Najjj
                                        Har nån svikit dig? - kommer inte ihåg men tror inte det ?
                                        Har du nån pojkvänn? - Nej :'( men vill ha :P


                                                                              Dig
                                        Hur gammal är du? - 11 fyller 12 i februari :)
                                        Går du på nån aktivitet? - Gitarr, Tennis 
                                        Är det nåt du vill ändra med ditt utseende? - Nej men jag vill inte heta Clara, hehe..
                                        Vem är din idol/har du nån? - Nej inte just nu..

                                                                           
                                                                             valfritt
                                         är du kär i nån? - Nej
                                         Har du nån hemlighet/en stor? - Nej 
                                         Gillar du att shoppa? - ÄLSKAR :love: men ibland kan ja få ont ihuvudet hehe..
                                         Vilket är ditt favo godis? - Ojj svårt. Typ choklad! Haha


 Det var det gorde de för hade trååååååååk. Bye! LaRaH


Frågestund! Fråga vad ni vill!

Hej! kör igång en frågestund! Svara på alla frågor på onsdag! :) hoppas det finns några frågor då och svara på! :) haha.. Men ni kan fråga typ vad ni vill inte så privata hehe..

Fråga på! /LaraH

Trååk..? men imorrn...

Hej jag har trååååååk,  Men imorrn kommeer det bli en rolig dag! i skolan har vi träslöjd och bild lite trist men men.. sen efter skolan ska ja ju till haninge! ska bli så J*vla kul!! 

Negativt med imorrn: Vi har matte,svenska,engelska no? och slutar halv 3..
Positivt med imorrn:  Vi har träslöjd,bild och ja skla till haninge!

idag är har jag varit väldigt hes och är fortfarande det. Jobbigt.

nu har ja inge intressant att skriva så...



Snygg? skulle man passa i kort hår? jag har typ mellan långt :) Men ganska snyggt! vad tycker ni?

BYE BYE! //LaraH

Haninge på tisdag/inköpslista :)

Tja tja! Idag mår jag bättre men har vart snorig och täppt i näsan och pyttelite ont i halsen. :( Men på tisdag ska jag till haninge och shoppa lite till hösten :)

Ska köpa detta:



 
Snygg och bra till hösten/vintern :)



Snygg och kommer att vara till mycket andväning!! :D


Ska köpa ett par jeans också mörkblå men hittar inga snygga på bild ;)



Sen ska jag köpa uggs om jag hittar några till lämpat pris :D



 
Sen så ska jag köpa ett nytt vitt baslinne. Det ser typ ut så här. Hittade ingen bra bild ;)

De var allt tror jag!

Bye bye! //LaraH

Dricker Te

Hej just nu dricker jag te för att jag har ont i halsen. Men det tog precis slut :( Orkar ionte hämta mer :) hehe.

Men Nu ska jag typ göra... Inget?

Bye bye! /LaraH

Simhallen idag me Hilma!

Tja tja! Idga var jag med hilma eftersom att jag sov hos henne. Vi vakna typ 8? jag tror att hon vaknade först X) sen åt vi frukost sen cycklade vi till en kiosk och köpte lite godis sen åkte vi till simhallen!

Där tog vi simborgar märket! 2010 det var silvrigt och siris rosa :) väldigt snyggt! Nu sitter jag och kollar på TV i syrrans rum snart ska jag nog ta upp mitt lilla PLUTT! Musse! Mitt marsvin och typ gå ner och göra vanilj Te eftersom att jag fortfarande har ont i halsen :(


När jag var på pernillas så köpte jag en ksss Tröja! (stavas?) för bara 50 kr! :love: eller mer tror det.
Sen köpte jag ett svart skärp jag  glömde att visa det. Men men BYE BYE! //LaraH :)

Ska sova hos Hilma !!!

Tja tja! idag är det fredag!! <3 just nu är jag hos Hilma! Vi har precis ätit middag. :) den var god :) ...
Snart ska vi åka till filmkedjan och hyra nån bra film! Men när vi var hemma hos mig efter skolan så hade jag ont i halsen :( så vi provade att jag skulle sova en stund så kanske den försvann när jag vaknade :) men det funkade inte :( lite bara.

Men nu är jag här! och har med mig ett paket halstabletter. Även fast jag har sovit är jag lite trött.. ZZzzZZzz


Soooo Cute! :) Bye bye och sovsött! /LaraH

Ursäktning *host*

Hej hej..! Idag är det torsdag dan var helt vanlig men ursäkta att jag inte hinner blogga så mycket. För vi har börjat att sluta lite senare nu så.. Men jag ska försöka att göra läxorna på helgen så att jag kanske hinner blogga lite mera på Dagarna!

Men på fredag ska jag typ sova hos Hilma! Bby! Love U!!<33 Sen vetja ej om vi skulle till simhallen på lördag :) Jag vill ta simborgar märket 2010 :) Jag tog ett simmborgar märke 2007 Heheh...  .

stackars Hilma :( 

För att: När hilma skulle cyckla hem från skolan så hade nån punkat hennes cyckel och när hon skulle cyckla hem efter bandyn typ bara några dagar efter ja då hade nån punkat hennes cyckel igen med en spik! Fett taskigt!!!
stackars hilma :( Men nu är den lagad :) som tur är :)

Nu ska jag typ sova klockan är snart halv 10 igentligen 21:21 :)

Bye bye! //LaraH

LaraH tuggar tuggum?

Hejsvejs! Idag är det månda. Dan var ganska nice bortsätt från att vi slutade halv 3 ...   Just nu har jag tråååk.. sitter och tuggar tuggumi!

Bilder:

 
Muppad bild men här hade jag inget tuggumi i munnen..




Hehe.. Ser ni tuggumit va äckligt! det ser ut!


HUUMMMM.....................?




HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE SNYGGT! ASSÅ!hahaha

De var alla bilder :) sen har jag också letat efter min snyggaste bikini för vi ska simma imorrn :) Ganska kul, Om man har en SNYGG bikini vilket jag inte har. får nog ta badshorts. :)

Men nu så... Bye bye!

Headern fixad!

Så! nu är min header fixad. Blev den snygg? :) Men jag har inte nån bakrund ännu så det får vara lite färglöst så längE!
Men nu måste jag rusha till Hilma! Hejdå!

Ny header??

Tjabba! Igår ´hade vi fest för pappa. Han har ju fyllt 50! Grattis i efterskott :)
Jag håller på att gör en ny header. Igen?! hahah.. Men den här kommer bli snygg och inga stav fel! Hahaha..

Idag ska jag vara hos  min kompis. Hilma. hilmafornander.blogg.se  Klicka så kommer ni till hennes blogg. Och tafe.blogg.se så kommer ni till vår "gemensamma" blogg som typ står helt stilla för tillfället. :)


Ha en fortsatt trevlig SöNdAg Bye bye! //LARAHHHH

RSS 2.0