Nyårslöften

Här kommer mina Nyårslöften :)

 Dra ner på Godis, Fanta ..

Få bättre hälsa, kondiktion (Stavas?!)

Spara mina pengar, ist för att shoppa upp alla *host*

Jobba bra i skolan

Det var allt jag kom på .. :D Få se om jag lyckas hålla dom ..?

Puss! /L

Imorrn är det Nyår!

Tjabba Tjena! Imorrn är det Nyår! Ja o familjen ska till mammas syster imorrn. Vi ska fira Nyår hos dom. Fast våra kusiner är inte hemma då ): Men men .. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig på Nyår!?
Ingen som helst aning! Men får typ gå upp på stan idag ;)

Igår körde jag och syrran lite träning/motion i vår källare :D haha, Vi boxades (på en boxningsäck vi har där nere) Sen cyklade vi på en cykel som gör motstånd (så j*vla jobbigt!) Sen körde vi lite Yoga! Hahah,
(tur att man har en mamma som går på yoga dårå :))

Men idag ska vi gå en snabb promenad i det kalla vädret. Men vi var ute och gick igår också, Det va ganska kul :)
Men Bye! /L

Shoppat i Haninge C

Tjabba tjena! Idag shoppade jag mamma o syrran i Haninge. Skulle skriva det i bloggen tidigare men det blev lite stressit eftersom att vi skulle hinna med tåget in till VH.

Men jag köpte en Kofta (som ser blå ut i dagsljus och lila ut på kvällen?) Sen ett par mörkblå Jeans.



Från KappaAhl 199 kr Ni ser också att det finns en vit tröja med svarta ränder? nedanför ser de ut som min mage fast det är tröjan så ni vet ;)


Sen min otroligt konstiga kofta. I affären och på tåget såg den mörkblå ut, Men sen när jag kollar på den här hemma ser den grå/lila ut? men iaf, 199 kr den också

De va allt!

/L

Narnia i 3D

Hej! För några timmar sen var jag syrran och pappa och såg Narnia! Den nya, När vi kom in i biosalongen sa han som rev biljetterna (elr vad man ska säga) och så får ni ta glasögon. Vi bah, va? och typ kollad runt efter glasögon. För vi visste inte att den var i 3D.

Varför skrev jag de här? ONÖDIGT haahah,



Den nya Narnia vi såg, Den får: Fem stjärnor av Fem!

Hehehh

/L

Bilder

Bilder på julklapparna:

 
Rosa ipod skal. Men det är för ipod tocuh 4, Men jag har ipod touch 3


Badlakan! Så snygg!


Gitarren! Dålig bild men får duga.


Pyjamas byxorna, Det var en svart röja med, Men hittar den inte Höhöh..


Necessären! Cute, Det där läppglanset jag fick låg inuti


Fick det här läppglanset.


Ögonskuggorna!


Parfymerna, Radiance och en underbar parfym som jag fick av min sötaste Fredde! <33333


en ny plånok, Björn Borg, Älskar den! :)


Det supersnygga smyckes trädet. Love it!


Presentkort!


Biobiljett,


Halsduk! Min mössa var av samma tyg?


Dom snygga bokstäverna!


Det ska vara en till berlock en lila Not, Men vet inte vart den tog vägen :( Men den ligger säkert i vardagsrummet


Boxen!


C = Clara


Svarta örhängen Fick dom av Hilma! <333

Gråa tights, dom kanske ser svarta ut men dom är mörk grå.


Den här boken glömde jag att skriva ner i ett tidigare inlägg, Men den var snuskig så ska byta Höhöh


Örngott LO..


..VE LO + VE = LOVE!


Den här glomde jag också att skriva ner i ett tidigare inlägg, Men man kan sätta upp bilder med den här. Kan visa nån annan gång när jag har satt upp bilder :)

Puss! /L

Mina Julklappar!

Hej! Fick många julklappar. Höhö.. Men pallar inte lägga upp bilder på allt.




Jag fick: Ett svart smyckes träd (man hänger smycken på)
Ett rosa skydd till min ipod touch
En AIK Badlakan
En necessär
Två parfymer
Ett kit med massa olika ögonskuggor
En plånbok
Presentkort på kicks
Läppglans
Berlocker till mitt berlock armband
Halsduk,Mössa
Pengar
Biobiljett
En tv box till min Tv så jag kan kolla på vanliga kaneler
Jättefina bokstäver i trä som bildar LOVE
En jättesnygg pyjamas
Ett par örhängen
Ett litet C i trä
Två örngott, på ena stor det LO och på det andra står det VE så det blir LOVE
Och strumpbyxor, mörkgrå typ.
Sen den bästa julklappen!
En stålsträngad Gitarr!

De va typ allt!

När vi hade öppnat alla julklappar så kom mamma och pappa in med två stora/långa paket och det var Stålsträngade gitarrer! Syrran och jag fick varsin! Världens bästa föräldrar! ♥♥♥

/Puss L

God Jul!

Hejsan och GOD JUL! Idag är det Julafton och just nu gör jag ingenting. Har tråk -.-. Men här är bild på granen och julklappar. :D


Granen 2010


Svenska flaggor X)


Paket..


..Paket


Och Paket! X) Ps. Det är inte alla Julklappar!


Ser ni min dator i julkulan? xD

God Jul på er. Bloggen kommer vara helt OFF ikv så ni vet, Time to celebrate Christmas time! <3

Merry Christmas! /LaraH

Mycket att göra idag!

Hello! Idag är det mycket att göra. Vi ska baka pepparkakor, Pynta granen, och göra Bounty och rocky road, sen nåt som hette flottsuddar. Jag tror vi skulle göra de.

/L God jul! (i förskott) Hehe.. ^^ 
                                          

Imorgon är det JULAFTON!!

Åhh! Vad jag längtar till imorrn! Då är det JULAFTON! :D, Tror ni att ni kommer få det ni önskade er? :) Jag önskade ju mig en stålsträngad gitarr. Men vet inte om jag får en.

Syrran önskar sig en systemkamera för typ 3,4 tusen? Men blir lite sur om  hon får en systemkamera men jag får inte en gitarr. Kanske låter lite ego ;) men men..

/L

Snart äre JUL!

Tjabba Tjena! Idag var det en OK och vanlig dag i skolan. Ganska chill faktiskt. I Jul kommer vi att fira hemma med: Mormor,Morfar,Farmor,Christina (min moster), Peter (min farbror) Och sen Mamma pappa och Syrran såklart. Vi blir inte så många i år. (TRÅK)

Extra tråkigt när kusinerna inte kommer heller..

Men men, Att vi får Julklappar är ju huvudsaken! :D Hahaha, Ingen Jul utan Julklappar?! Förfäligt säger jag bara!!!! Men nu släpper vi det!

Imorrn börjar vi halv 9! Gud vad NICE! Sen ska vi kolla på nån Teater i gympasalen som lärarna brukar göra varje år innan avslutningen. Sen ska vi sncka lite i klassrummet sen är det lunch sen slutar vi.

Sen gårb jag hem till Mormor och Morfar. Jag och syrran ska göra JUL KORV! Yeyh (..?) Mina planer inför imorrn! Najs bajs..

/L (!!)

Sminkning

Hello ^^ Syrran o Jag sminkade varandra. VI gjorde olika sminkningar på varje  öga. Mina sminkningar blev inte så bra, Så lägger bara upp bild på Syrrans sminkningar :D



Sidobild..?


Hehe..


Ser ni att det vänstra ögat har olika färger?? Och det högra Bara en färg :)


En till sidobild? Snygg toffs X)


X)



´Förresten så var jag i haninge idag och köpte Julklapp Till Natta <3 o Fredde <3

/Puss L

Lite julstämning!

Idag är det Fredag, Alltså exakt en vecka kvar till JULAFTON!! Yeyh. Men måste ha lite Jul stämning här i bloggen så kmr kke byta bakrund.

Och Njut av en av mina FAORITLÅTAR!! Hoppas ni gillar den lika mycket som jag :)



/L!

Har Ev i skolan..

Hejsan! Just nu har vi Elevens Val i skolan. Jag och Fredde Natta och Sassa (Cassandra) Har skoltidning i Ev. Ochy vi är klara så nu sitter vi och spelar massa spel xD

Snart äre Julöfton Höhöhö.. (Lite damp)

Puss och Hej!

(LaraH

Ätit våra scones .. + Ny klippt + Egosar

Tjabba tjena! Idag hade vi HK = Hemkunskap och svenska o NO. På hemkunskapen gjorde vi Scones. Jag och min kompis lämnade dom vid vår plats. (vi har krokar) Och sen när vi kom in efter rasten hade nån ätit på våra scones!!!! Blev man irriterad eller?

Så vi storma in i klassrummet och skrek över minst hela skolan *host* Vi har en anklagelse! Nån har ätit på våra scones!! Hela klassen satt tyst och ingen sa ett ord. Sen började lektionen.

Och efter skolan fick jag reda på vem det var. Gissa om det kommer bli Catfight  imorrn. Höhö. Nej men blev ju jävligt sur ..

Här kommer bilder. En där ni kan se att jag är Nyklippt! Har dock inte vågat förnya mig, Höhö.. och sen egosar!



Hehe, Ingen skillnad alls enligt mig. Där förlorade mamma 340 kr på nåt dåligt..


Peace for the world and smile!! (lite mupp min tunga blev)


Kan ni kolla i kors? ;)


... (Undvik att kolla på min konstiga haka)

/L

Katt döpt till Rosa!

Hej! Jag och Natta gick hem från skolan. Och på vägen såg vi en kattunge. HUR söt som helst!!! Och den följde efter oss hem till min trädgård. Vi tyckte den såg ut som en ros. Så vi  döpte den till Rosa. Vi tog upp henne och kollade och det var en tjej.


Natta har en katt och hon säger att hennes katt (tjockis, mobba inte namnet :D) gillar skinka. Så skulle hämta skinka men då gick Rosa iväg :(

Men vi kommer väl se henne nån mer gång!


/Puss och leverpastej! /L

Gott nytt JUL!

Skööööön låt! E allt jag kan säga X)

/L

AIK vann med 7 - 2!

Aik vann med 7 - 2 mot timrå! E AIK GRYMMA ELR?! Och vilken jäkla klack aik hade asså! :D Dom hade en skylt där det stod: Black Army HAHA! :D AIK = 4-Ever! <3 Aik äger på ishockey! Nu kom dom högre upp i allsvenskan i Ishockey :D!!!!

Vilken upplevelse altså :P

/L = A.I.K 4-Ever

Frisk = Ishockey!♥

Hej! Vilken tur man har asså! Är frisk nu! Inge ont i halsen eller nåt sånt. Så vi 12 så åker jag o pappa och kke hans bror, Min farbror till stockholm för att kolla på Ishockey! Aik - Timrå!! GO AIK!! Hahahhaha, Men jag tror Peter (min farbror) ska med.

Shit vilken tur man har. Blir frisk precis på denna dag.



                                                                               ♥


YES!

Jay vann!!!!! E man grym eller? :D hahaha, Men han var ju bästa xD

Imorrn blir det kanske ishockey, Aik - Timrå Bror på om jag har ont i halsen elr inte..

/L

Fan vad typiskt..

Hej, Asså det här är det mest typiska som hänt mig!Skönt att vara sjuk för då är man hemma och hinner vila lite plus man missar jobbiga ämnen, Som matte T.ex, Men Då har inte min klass matte?! Utan våra faddrar kommer ist!!

Man tycker det e skönt att missa matten men så har klassen inte matte. Jag blir pist of asså.
Men men, Enligt mig äre 3 mattelektioner kvar.

Men det bror på om vi har matte på måndag och tisdag våra sista dagar. För nu går vi ju daen här veckan alltså 3 mattelektioner.

Och vi slutar 21 tisdag. Och vi har matte på måndag och tisdagar. Men får se hur det blir.

Hatar förresten matte!!


/L

Vem tror ni vinner..

..Idol 2010?? Det har börjat nu. Men vem tror ni vinner?? Jag tror Jay.

/L

Give it to me!!!!!!!!!!

Hejsan svejsan! Har hittat världens snyggaste jacka! En fjällräven!

Gud jag dööööööör! Har totalt blivit kär i den hära! Den önskar jag nog i födelsedags present! Tycker den e snyggare än dom så kallade "fjortisjackorna"





Om jag ska vara ärlig tycker jag Greenland jackorna e snyggare. Men det är min åsikt!




Min kompis har en sån (FREDDE<333) Men den sitter säkert URSNYGGT på henne! :D    ILY GMN<333♥!

/L

TRÅÅÅÅÅÅK

Hej... just nu har jag jätttttte  tråkigt. Är hemma idag också. (fortfarande ont i halsen)
TRÅÅÅÅÅÅÅK TRÅÅÅÅÅÅK TRÅÅÅÅÅÅK TRÅÅÅÅÅÅK!!!


/L

Love this song!



Spola fram till 1:14 :P

/L

En favorit i repris!!

ASSÅ AHH! har gått och blivit kär i dom här låtarna!! Älskar Mr big. Och Eric Martin (han som sjunger i mr big) Har otroli
Shit vilka frisyrer dom hade! :P

/L

En grymt bra låt!



Rolling stones Angie

/L

Hm.. Vad ska jag köpa i julklapp till..

..Mina kusiner??!!!?!?!?! Har INGEN som helst aning!! Jag menar vad finns det och köpa här i lilla nynäs??
Men måste ändå in till Haninge (igen) Eftersom att jag ska köpa julklapp till Fredde! <33333333333333

Men om ni ser detta (Linn,Millan) Så kommentera vad ni önskar er! :D

/L

Hemma från skolan..

Hej, Vaknade upp med världens jävla halsont!! Så blir ingen skola idag iaf. Stannar nog hemma imorrn också eftersom att jag tror inte att min halsont kommer vara borta tills imorrn.

MEN jag syrran och pappa ska ju gå på Ishockey NU PÅ LÖRDAG! Och mamma ska hem till sin syrra (i stockholm) Vad händer då om jag fortfarande är sjuk?

Får vara hemma på en lördag ;( Och missar Ishockeyn ;( ;( ;( vrf ska man va sjuk??!?!?!?!
Aja..

/L


Börjar jag bli sjuk?

Hej hej! Har tyyyp haft ont i halsen hela dan, Men inte så jätte ont. Men HELA dan! (*jobbigt*) Kanske blir sjuk kanske inte.

Det positiva med att bli sjuk: Jag missar matten (YEYY!!) Slipper sitta vid skolbänken och äta bajs till lunch (skolmaten uew!!!)

Det negativa: Kommer ligga efter i  typ alla ämnen?? Läxan kommer inte bli inlämmnad, Fast det bror på om jag går imorrn, Då blir den inlämmnad! (fast åker nog inte på en riktig förkylning)

De va de, Vill helst bli sjuk på fredagen.. Hehe xD (slipper matten)

Vi håller på med vikt o volym. SUGER PÅ DET!! Suger på matte överhuvudtaget..

Nån av mina läsare som också SUGER på matte??

//LaraH

Söööööööööööööt katt!


Suprised kitty!

/L

Tisdag =...

Hehehe, Men imorrn (tisdag) ÄR det fullt upp! Vi har bild, Träslöjd Och sen ska vi bada!! FEEEEEEEEEEEETT kul!

Ska ha min svarta bikini överdel sen mina blåa nike shorts! NIIIICE xD

Sen klockan 7, Äre lilla julton! Jag och min kompis spelar gitarr, Så Vi ska va med på lilla julton imorrn på kultur skolan :D Skoj!!

De va tyyyp alllllt??

/L

Har inte bloggat på länge..

..För att jag inte har haft lust!! Mern nu så!

Today is monday, Kollar på Tv nu. Och klockan är 21:01

Haha intressant..

/L

Nu så..

..Drar jag iväg till haninge om en halvtimme. Jag och Fredde (Lollipopzarna!<3333!!) Ska mötas på stationen 10. Tåget går 5 över.

Sitter vid datan lite. Och väntar på att pappa ska komma ner och tanka mitt sim kort (till mobilen) HATAR att ha kontankort!!! Men men..

Hejdå! /L

Jul "shoppa" på söndag! och bio på söndag, och..

..Hockey nästa Lördag! 11 december, Aik - Timrå. Heja AIK! Men NU på söndag ska jag och Fredde! (lollipoparna! <33) Jul "shoppa" När man ska köpa julklappar i köpcenter kallar jag det för Jul "shoppa"

Men mamma o pappa har sagt vad dom önskar sig! Så vet va jag ska köpa, Men syrran har fortfarande inte sagt nått!!
Men vi åker till Haninge vid 11?? Och ska hinna hem till en Bio. I rymden finns inga känslor! (LÄNGTAR!!)

Och imorrn så ska Jag Pappa, Natta o hennes pappa spela tennis! Vi ska typ boka en bana. (får göra de nu typ??)

Har paxat Tv:n. Ska kolla på Legend off the seker!  Mitt favvoprogram! Nån mer som gillar det??

/LaraH Som kommer ha en UNDERBAR HELG! + Present på söndag! (2 advent, får present på andvent! fick en plast julgran på 1 advent, Undrar var jag får nu??)

Har inte laggt upp gubben i lådan :O

Gillar ju Gubben i lådan, fattar inte vrf jag INTE har lagt upp den?     
/L

Underbaraste klass!!♥

♥Hej! Idag hade vi Filmkväll! med underbaraste klass!! Superkul vare iaf, Nu sitter jag hemma o kollar på lyxfällan, men det är typ slut nu??

Imorrn ska vi sstäda klassrummet lite så vi slipper lite matte tror jag! YEYYH! Hahaha, men HATAR HATAR HATAR matte.. Nån som tkr samma sak??

Iaf, ska tyyp sova nu!
BYEBYE!

/L

Gillar den här!

I like this song! very much, I don't no why, Just like it. Soooo... Njut! haha.

//L

1 December! Och svin kallt!

Hejsan! Idag äre första December! yeyyh!! Hahah nee, Men det är svin kallt i vårt hus! Det är varmast i vardagsrummet så pappa o ja låg  i soffan och sov X) Och så tände vi en brasa, Så det blev lite varmare :) Myyyyys!


Och när jag var hos tandläkaren så skulle min "käke" växa klart först sen skulle dom se ifa jag behöver tandställning. För mina tänder har lite ont om plats, Så om käken växer får dom ju plats! Hoppas käken VÄXER!!!

23 dagar kvar till Julafton!

/L

RSS 2.0