Glass!

Hej mina sötingar!
Sitter i soffan klockan 21:22 och äter go glass och kollar på
livakterna :)
Hur spännande som helst:)
det är lite snusk MYCKET PANG PANG! I LIKE IT!
och ja :)
ska snart sova kanske så måste dra hej hej!

Min Apa!

Hej nu har jag gått och hämtat min apa :)
köpte batterier där också.
när vi kom hem så skulle vi prova :D
men då funkade den inte.
vi satte batterierna åt alla möjliga håll. men den funkade ej :(
Så min mamma ringde till coolstuff och jag ska få en ny inann helge

Sökigt rum ;)

Hej kom hem för en stund sen :)
Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem :)
Så ska vi gå till tobak och hämt ut min: 
Nageltorkare!!! den har äntligen kommit!.
Sen så ska jag städa mitt rum (hur stökigt som helst )
Sen ska jag leta efter min Mobil ;)
Har tappat bort den.
Ska få en ny om ett år. :)
Kanske :)
jaja ska gå nu. Hej hej!

Dag över. Gitarr i morgon:D

Det är så skönt att denna dag är över :).
Men en rolig grej är att jag spelar gitarr imorgon:D


Men en sak ska ni veta.

Jag är ej så bra på matte. och idag hade vi matte i datasalen.
Och min data funkade inte så jag fick sitta bredvid min kompis.
Och det var som hon valde asså talet och nivå jag var inte så bra på det.
så det tog rätt lång tid för mig. och då började hon skratta åt MIG! :(
Sen berättade hon det till dom som satt bredvid oss. Och då började dom ochs skratta. :(
så dom som satt bredvid på andra sidan var typ lika dåliga som jag.
Så jag satte mig bredvid dom istället :)

Hatar Min kompis just nu!

Nalle Balle :)

Tjaba Tjena! 
är hemma med två kompisar. :)

Vi skriver olika skoj låtar som handlar om en nalle som heter Nalle Balle :D
är rätt kul men vi har gjort det i typ en timme så vi ska väl sluta snart antar jag.

Föresten är dagens köp: Hårfläta!
Men jag köpte ju självklart en hårfläta med ljus färg.
Efter som att jag är blond :)

Rösta på vilken blogg som är bäst! :D

Hej Gå in på min blogg och skriv en kommentar om vilken blogg som är bäst! :D
Och den bloggen som vinner får en ÖVERRASKNING! :D

Tips!

Hej här är ett tips till er som vill lukta gott! :)
Köp avirl lavings parfym. BlackStar.
Jag gick själv och luktade på den idag på kicks.
Och gud vad jag måste köpa den!!
Den luktar skit gott!

Cocoo.se!

Hej är inne på cocoo.se lite och kollar.
Det är ju en smyckes affär på intärnet.
Har just hittat världens gulligaste armband: Det är just nu SLUT! men kommer att meddela när det finns att köpa. Och det blir ditt för 0.00 skämta bara. Eftersom det är slut så stor det inget pris. men kom ihåg. Jag medelar :)

Hm.. Vad sägs om lite disco i duschen?

Det här tycker jag är sååååå coolt om vi hade det här i vår dusch så skulle jag duscha
hur mycket som helst!!
kolla här: Det finns i olika färger. också. och det finns att köpa på coolstuff.se :) om vi hade sånt skulle jag gärna släcka i badrummet :)

NeoCube :o :)

Hej är ine på intärnet och kollar lite. Jag har dessutom hittat en grej på coolstuff.
(igen)
He he ser ut såhär:  gå in på:www.coolstuff.se och skriv i sök rutan neocube.
Sen kan du köpa den :)

Helg! :D

Hej det är så skönt med helg.
och förlåt om jag inte skrev nåt i går ;)
Men nu är det lördag och i dag så ska min farmor komma ner.
Och i går så köpte jag en nagelakcstorkare på intärnet ser ut så här:
Köpte den på sidan coolstuff.se
om ni vill köpa den så kan ni gå in på coolstuff och skriv apa i sökrutan så kmr den upp :)
Hej då !

Olympiad över :)

Hej nu är olympiaden över. Det gick faltiskt rätt bra.
men det var skit jobbigt att springa SLINGAN!!!!!!!!
aja innan vi slutade så körde vi stafet.
vi kom sist men våra lagledare gick och klagade för vi kom åtminstånde 3:a
jaja vi kom 6 på hela tävlingen kan man säga.
:)
ska snart äta glass och ta mig en dush :D

Tycker dom här ducharna är coola :)













ELR ja coola och coola då men dom ser ut att vara skönt att duscha i :).









































Olympiad!! :(

Fa...!!!!!!! 
i morgon har vi olympiad :(
Det är skit tråkig. Ursäkta det fula ordet hehe.
jag är i lag Norge!
jätte kul då.
hatar olympiad!!!!.

tycker mina söta läsare om olympiad
elr som jag hatar det?

Tjaba :P

Hej! äntligen hemma från skolan :) puh!
sitter i soffan och kollar på tv med min kompis.
:) Pepsi Hon kallas så och jag kallas cooca cola. elr jag menar Cola för jag stavar mitt namn med C.
Ja ja ska lägga in några bilder sen. :) Ses

Hej

Hej och välkommen till min nya blogg.
Den kmr handla om vänskap om mitt liv och kanske lite
mode.
jag vet ej så jag får se.
bilder kmr komma senare.
för nu ska jag gå och lägga mig.
klockan är 22:17 så måste gå.
Ses!

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0