Fokis ny tävling!!! :D

Hej! nu är jag med i fokis nya tävling! www.Fokis.se Världens bästa blogg!
I denna tävling så får man välja vad som helst från en butik som heter Cocoo!
Och denna har jag valt ut!

Älskar den!!
Kram /LaraH :D




Ska lägga upp denna bild också:D




Loppis :)

Mamma har gott igenom massor skåp som vi har hemma och hon ska ge allt till en loppis jag tror vi får pengar om nån köper vårt :) och då när hon rensade hittade hon en röd bricka och mitt på så var det englands märket på!! fick den! :)<333! den var så snygg!!!<333!! (fast vet ej vad jag ska ha den till ;))


Ikea idag

Hej idag ska vi kanske åka till ikea :)
detta vill jag köpa och ha till mitt rum:
Får inte upp bilderna. Men det är stjärn draperi och så lyser stjärnorna. :) Sen såg jag att det fanns pärlor och et var MYCKET snyggare.
Men det hade man utomhus :(
jaja hej då!

Shoppat igen! :D

Ja igår shoppade jag igen! :) man blir så glad av att shoppa!! I går shoppade
jag en svart tunika från ****** Och sen ett armband från ****** sen köpte jag ett svart bas linne från ******
sen tre leksaker till mitt marsvin från djuraffären i haninge :)
Pöss och hej!

Fokis nya tävling!!

Hej nu är jag med i en av fokis tävlingar igen. Har varit med i 5 tävlingar men har aldrig lyckats vinna nåt. ja ja jag hoppas det går bättre för mig denna gång! hej då!

SHOPPAT IGEN!

Asså jag älskar att shoppa! jag gjorde det idag också.
Men vi hade ej så mycket tid så det bleva bara Ett armband grått flättat med blommor nyckelpigor en jordgubbe och en tårtbit på!
Sen ett par STORA! Hjärtan örhängen sen väsldens mysigatse mjukisbyxor! PUMA! love it!
Puss puss!

NI FRÅGAR JAG SVARAR!

Hej nu är det dags för att ha en liten lek. Elr ja frågesport(tror jag;))
Ni ställer frågor i kommentaren och när det har blivit rätt många skriver jag upp dem på bloggen så alla får se svaren :)
lycka till och bara ställ frågor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ledsen! (igen)

Asså nu får ni hålla ut!
jag vet att jag ej skriver så mycket mer
för att jag går IN THE SCHOOL!! OCH har haft massor av HINNER EJ SKRIVA.
för jag E-poster! snälla larah skriv snälla skriv mer please skriv mer!
snälla! skitit skolan snäll! skriv mer! och så vidare
Så ta det LUNGT!

SÅ SÖT!

Asså älskar denna bild!!!
Vem gör inte det?

SORRY

För¨låt att jag ej har skrivit nåt på en dag. Men jag har haft fullt upp med skolan och vart med kompisar  och  gjort sånna saker ;)
DAGENS OUTFIT!
Asså sorry att jag ej kan lägga upp bilder så bra.
Men endå.
Dagens outfit blev strumpbyxor jeans taigts över sen en randig svart silver tröja sen en svart kofta över :)
Nå låter de bra?

Glömde Bilden OFC!

Dom Är verkligen glada! Och JAG med!!!!!  :)

Yes Yes Yes!!!!!!

JAAAAA!!!!!!   AIK vann alsvenskan!!!!! Elr SM GULDET!!!
Sug på den alla ni som hejar på götet! (Göteborg)
HA Ha!!!! YES yes yes!!!





:vilket lag hejar ni på????

RSS 2.0