Söndag = Farsta centrum!!<33

Tjabba nu är det lördag har tråk, men jaja, imorrn ska jag syrran och mamma till farsta centrum! ska kolla på skol avslutnings klänning, ska bli skoj, sen ska jag kolla på ett brett svart skärp, och vill ha: En vit haglöfs ryggsäck, men dom kostar typ 700 kr *suck jaja här är bilder:



vill ha,









vill ha fast i vitt. men ha en fortsatt trevlig helg!
//LaraH

Ny brillor!

hejsan svejsan! japp när det nu har blivit sommar (äntligen) typ,  så måste man ju bara köpa sol brillor, var uppe på stan för några dagar sen och köpte dom här!! okej ,fick inte upp nån bild, sorry, hehe,


men jaja, i helgen har jag INGEN aning om vad jag ska göra. men vi får väl se.

//LaraH




Snart sommarlov + klänning!

tjabba tjena! sitter här och ska snart åka iväg till en kompis. snart är det ju skol avslutning!!! om typ 2 veckor tror ja elr 3, jaja, har börjat att kolla runt lite på nätet efter en klänning och så hittade jag den här skönheten!!!!



 SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ snygg!! måste bara köpa den!! få väl se om jag får det! hoppas, förresten har ni börjat kolla på skol avslutnings kläder??

//LaraH

Stackars mig :(

Hej stackars lilla mig. blev nerslagen efter skolan :( haha nej skämta bara skulle göra en grej på stutsmattan (stående kullerbytta) och jag som är  så klantig slår självklart i knät på kinden eller ja under ögat. och bet mig i tungan samtidigt. är öm och det är svullet och lite rött.  En bild:



 en bild. ser ni?






 och en till. ungefär som en blåtira.:(  stackars mig!!!!! jaja nu ska jkag sova så sover väl bort smärtan. bye bye!! laraH

Kom hem från grönan

Tjabba tjena igår kom jag hem från grönan med några kompisar, elr ja, Det här är vad vi gjorde vi åkte: Kvasten, gick i lustiga huset, åkte blå tåget, kärleks tunneln släng gungan och så gick vi i spökhuset. Det var as kul. Trodde faktiskt det skulle vara lite läskigare. ;) men tips: om ni åker till grönalund gå i spökhuset. SUPERKUL!! sen när vi åkte hem sovde hilma, hos mig :) MYS MYS!!

nepp nu har hilma åkt hem. har ingen aning om vad jag ska göra men  får se.

Puss puss. Plus: Såg erik saade (stavning?) på grönalund. dom repade inför sommarkrysset.

//LaraH


Grönan!!

Tjabba! sitter här och kollar på talang. imorrgon alltså på (lördagen) ska jag till Grönalund (grönan) med min kompis och hennes kompisar. Hon har fyllt år så då skulle vi åka till grönan. Ska bli så skoj!! jag har BESTÄMMT hahahaha.. att jag ska åka: Kvasten, blå tåget, gå i lustiga huset, flygande mattan, vilda musen, kmr inte på såp mkt mer. Bye bye!

LaraH

Dampar på mobil och ör ont!!!! X(

Hej, idag har jag varit inne i stockholm. min kusin hade ju fyllt 18 år, nu sitter jag här och dampar!! först dampade jag på min mobil, går inte att skicka SMS!!! jag som nästan aldrig ringer!!!! och nu dampar jag för att jag har ont i mitt öra. Först fick jag halsbränna, sen äntligen försvan det, sen blev jag snorig. och nu har jag ont i mitt öra!! jaja måste bli bättre tills imorrgon, tråkiga skolan börjar. jaja får KÄMPA!! haha, hejdå!


Kanada!! <3333

hej nu har jag kommit hém från stan, var på stan idag med syrran och mamma. köpte världens skönaste Kanada munkjacka:  
'


ser ut så här, (egentligen är dom äkta i grå) men syrran köpte grå så fick köpa i svart -_-

sen en par gråa tights, som världens underbarate mamma betalade;) :D. det var allt. väldigt nöjd. imorrgon kommer jag kanske inte blogga så mycket för vi ska in till stockholm. min kusin fyller 18 år, Elr ja har fyllt.


Stort grattis!!
Står på engelska men ni förstår det väll ändå.


Hej då!!

LaraH

Dagens vill ha!!!

japp hej igen. jag har fått 800 kr, inte illa. fick dom från nån axier grej, jaja. så nu har jag 1072kr.  och då funderade jag på att köpa:  Se hela bilden

Antingen en munkjacka. KSSS!! eller :



              Se hela bilden      


    jaa. eller byxor i mörkblått eller grått, vad tycker ni??

















Film fredag! :D

Hej hej!! nu sitter jag här i soffan. mamma har hyrt tre filmer. Avatar :) jag och syrran har sätt den på bio. den var ganska bra, den får en 5 1/2 poäng, av 10. ;) men pappa och mamma har ju inte sätt den så aa, sen en film som heter All about steve (stavning?) sen Bandslam. vi har precis sett bandslam. den var jätte bra. jaja, nu sitter vi och kollar på All about steve. den verkar ganska bra. jaja ha en trelig helg!! för det ska jag ha!! (så fort halsbrännan går över) 


 




Sjuk :(

Hej, idag är jag hemma från skolan :( har sjukt ont i halsen!!!! och så har jag kanske lite feber. Men asså helt plötsligt började jag blöda näsblod!! :((( inte kul, eller så värst fräscht!!
jaja, ska vila nu och väntar på att syrran ska komma hem och göra lunch till mig, :D hon praovar,
(stavning?) hhej då!


RSS 2.0