Dumma svininfluensa spruta!

hej! igår ( i torsdags) tog vi andra dosen mot svininfluensan, jag fick feber ont i huvet och världens värsta magvärk på kvällen!!!!! trode jag skulle tillbringa rästen av natten på sjukhuset ;), hade asont i magen, men gick över med lite alvedon ;) som tur var!   

önskar er en trevlig helg!! //LaraH

En liten bild ;)

Efterätt Al´a LaraH!!

detta blev min efterätt!! har smakat den lite! är super god!!




det är: Chocklad pudding! med grädde och jordgubbar! mums mums!!

En tröttis!

En trött ich sliten LaraH, grannarna var uppe och festade till 1, 12 på natten! snacka om att man fick lite sömn!!


Naw!!!

Pözz pözz!

Outfit! to day!

detta är min outfit för dagen!



Svart tröja: Lindex
rosa bas linne: Bikbok
Mörkblåa jeans: Lindex
VÄRLDENS skönaste ullesockor: Bikbok  (knästrumpor) 
 
pözz pözz!!!

Har ni sett!!!

har ni sett "nya" Heidi Montag? snacka om plasticoperation !!!! jag tkr hon var mkt snygare och sötare förut ;) vad tkr ni??

Resten av bilderna!!

här är resten av bilderna några iaf!

 typ alla bilder, kan ha hänt att jag lagt upp nån bild flera gånger men skit samma! pözz pözz!

Love this!! I LOVE YOU!!!

Omg!! min kompis har skrivi detta! i en kommentar!! blir f*n tårögd!!!!!! <333333333 love you!!!!! bby!!! ni måste fan läsa detta!!

Postat av: Freddishh<3333

Varje morgon väckar klockan ringer 06.30 tänker man pizz inte skola nu igen. Sen tanken på att äns tänka på dig förändrar allt du är den jag "är" me. Du är den som inte är rädd att säga vad du tycker! Dig kan man ha de där äkta med! Att bara få vare med dig och lilla musse är ett sken inom mig! Vi bor bara nåra kilometer från varann men de känns som du är 1000000 MIL från mig! Glöm aldrig detta JAG ÄLSKAR DIG FÖRALLTID!!!!!!!!! När jag mår skit är de dig jag vill vända mig till gråta över din axel och undra vad som är fel! Detta inlägg hoppas jag du kmr ihåg lika mkt som jag älskar dig! Dig har jag förvarat längst in där man aldrig glömmer nån "Nyckeln till friheten" är = Vi Jag<3dig4-ever! Puzzzzz Det finns 10000000 och mkt mer ord att skriva till dig men dom här är dom jag kmr på just nu! Pözzzzzzzzz Din fjortwishzzzzzzzzzz!!!(L)

2010-01-22 @ 21:06:36  

 


love you gömmz!

Lite mer bilder ;) blev 27 bilder he ;)

här kmr många mer bilder på mig ;) (P.S dom fula bjuder jag på ;))
blev 27 bilder men lägger upp dom andra i ett annat inlägg ;)


 räcker, lägger upp fler bilder snart promice!!

pözz pözz!!


Lite bilder ;)

la upp lite bilder på b.la mig och mitt marsvin :D musse, gulligt namn?? <333333^^



Jag! <33 ( ful bild, är lite risig ;) bjuder på denna)

 

 

 



Musse och jag!!! <333! är han inte för söööööööt?!!!!!^^






 

muss och jag!! <3333! musse på rymmen :)

 

 

 

musse i när bild ;) blev ej så bra ;)

 

 
musse nyfiken åt höger håll ;)


det var lite bilder :) bjöd på dom. musse och jag kollar på lets dance och mysar :)






pözz pözz!!


hm.. TACK! POJKVÄNN!

idag när vi hade sista lektionen idrott, så sköt min kille en boll rätt i  mitt  fejs! skit hårt!! han är as taskig mot mig  :( tkr ni jag ska göra SLUT??


P.S

om ni trycker på min mail adress i inlägget under detta kmr det upp att man kan skicka mail till mig :)

[email protected] KLICKA!

sitter och mumsar!

hejsan svejsan!! nu sitter jag och mumsar på en pizza bit, jätte gott. chattar också med min kompis på msn, om du vill lägga till mig är adressen: [email protected]
 hare gott! för de har ja!

en bild bara ;)

kollar på: otrolig het

jag kollar på otrolig het på 4:an, suger bajs!
är typ teater, jaja, vad ska ni göra på fredag???

 

Bye bitches!!


bioo NEW MOON

Hejsan svejsan! första skoldagen var inge specielt, den var tråkig som vanlig! ;D HAHAHA! nej, men jag är inte så förtjust i skolan, men imorrn kanske jag och min kompis ska gå på New moon

 min kompis fråga mig om vi skulle fråga våra pojkvänner, jag bara ok... men vi han aldrig fråga. >:( men jaja, asså när vi skulle till bilden så råka min kompis knuffa mig hårt hon halka typ elr vadde var. och då så åkte jag rätt in i min kille!!!  :(((((((   men jag ska säga förlåt. :) hej då!

Nej nej nej! och: Grattis syrran!! (I EFTERSKOTT)

Nej nej nej! jag vill inte gå till skolan vill ligga i sängen och sova till 12 ;) men jaja måste man gå till skolan måste man, och: ETT STORT GRATTIS TILL MIN SYRRA! (i efterskott) SOM FYLLER 15 år! grattis,

//Larah!

Smoothie! plus: bloggare har också ett eget liv!!!

Hejsan svejsan! sitter vid datorn och drickeer smoothie just nu. very good^^ om jag ska säga det själv!
Håller på att ficksa renovering här på bloggen <33!

Ps: bara så ni vet: om ni inte har nåt att göra så kanske ni kollar på några bloggar. och då kanske dom inte har skrivit nått nytt. och då blir ni arga typ elr ja, för att ni vill läsa. MEN! tänk på att bloggare också har ett liv! och bloggar inte hela tiden! bloggare vill ha tid till annat också! bra så ni vet!!



PUSS PUSS PUSS!! Laruu!

:(

under 90 dagar har jag totalt bara haft 12 läsare!!! :( kom igen! ni är bättre än så! mkt bättre!!!


Lite reklam...^^

Jag och min bästa kompis (vi har känt varandra sen vi gick på dagis^^) men iaf ^^ vi har en egen blogg: www.tafe.blogg.se Tafe står för Togheter And ForEver alltså tafe!


Bye Bye! Bitches!

Seg på morgonen!

Ja, vem gillar ju  inte att sova?;) jag är seg på morgonen. J*vligt seg om jag ska säga det själv
Jag ska börja med att göra dagens låt. ;)

Dagens låt är: bomfunks mc freestaley tryck här och sök på bomfunks mc freestely www.youtube.com

;)

Hur länge var ni uppe på nyår?

ja, en liten fråga: hur länge var ni uppe på nyår? sj var jag uppe: 04:00 vi firade nyår hos min farbror sen frågade min farbrors grannar om dom ville följa med dom hem och äta efterätt. då gorde dom det. men jag syrran och farmor gick hem ist. sen fick vi höra att dom gick hem till min farbrors andra grannar. farmor j´gick och la sig. men jag och syrran var  uppe. jag somnade i soffan FLERA gånger men syrran väckte mig hela tiden för att hon typ inte ville vara ensam uppe (jag menar allvarligt! du är 4 år äldre en mig!) ja sen kom mamma och pappa vid 4 och då kunde jag äntligen få SOVA!

//LaraH

Har jag berättat???

hm.. har jag berättat vad jag fick i jul klapp? tror ej det. lyssna här dåå. : fick den där rosa digital kameran ;D sen två par skor som egentligen var smyckeshållare! sen hello kitty body lotion och två hello kitty lip balsam. sen en bok 7elr 9 trisslotter. kmr ej ihåg hur många det var. sen en puma jacka en kofta mmed päls en blus tre berlocker till mitt berlock armband ett par fårskinn tofflor en tröja från monki. tror ej det var nått mer ;)
puss bitches

//LaraH


KOmpisar! vara ute med dom! hänga snacka!! sacknar det!!!

Snart har hela jullovet gått! och ingen kompis har sovit över hos mig, elr jag har heller int varit ute med kompisar


Jullovet suger hittills! ;)

Om mina kompisar läser detta: KONTAKTA MIG!! så vi kan gö nåt ;) PLIZ!


2010!

Shit nu är det året 2010. detta år ska jag göra: Börja gå ut och gå, ut ut och jogga 
                                                                     Ska sluta att äta så mycket socker
                                                                     Bli bättre på matte i skolan (om jag ska säga det sj så SUGER jag på matte ;))                                      
                                                                     Ja det var nog allt

vad ska ni försöka uppnå år 2010?


(gorde den i paint så blev ej så bra ;))

RSS 2.0