Dagens outfit!

Halloj! här kommer en bild på dagens outfit :)


Blev blixt men ni ser säckert :)

Taights: cubus (stavning?)
vitt bas linne: bik bok
grön vit tröja: pernillas

bye bye,



Ny batterier och bilder :D

Hej, nu har jag vart på konsum och köpt nya batterier till min kamera, så här kommer bilderna från dagens köp ;)


Så här såg den ena tröjan ut, Den vit gröna som jag sa,


 Och så här ser sommar klänningen ut :) (man ser inte axelbanden) jag tänkte att den skulle bli så fin att ha på sig när vi ska åka till frankrike/barcelona iu sommar, Stavniiiiiing???? 


bye bye,



Pernillas..:)

Halloj:) idag har jag väl mest haft tråååk... men  ungefär vi 1 tiden gick jag min syrra och mamma ner till pernillas (en klädaffär) jag köpte en otroligt snygg grön vit randig tröja. hur snygg och mysig som helst. sen en sommar klkänning. men axelbanden var alldeles för stora men som tur var fanns det band som

man igentligen skulle knyta runt magen  eller nacken, så då kom jjag på att man kunde ta bort axelbanden och knyta runt nacken!! fiffigt va?



Egentligen skulle jag ha tagit foto med min kamera men batterierna är slut :((((!!! men jag får ladda dom, så bilderna kommer nog upp imorrgon hoppas jag, bye bye!!!




Vill ha!

BASEBALL JACKA i den trendigaste modellen OANVÄNDVill ha! men ändå inte, vill inte gå runt och se ut som alla, men vi får väl se ;) ska åka in till stocholm på lördag :D <333  men skulle hällre vilja ha i rosa :/ men jaja!!

dåliga nyheter: fick 39 av 47 på engelska diagnos. fast vår lärare sa: det här är bara en diagnos det var ungefär mer som ett test. men ändå!!!!

Näpp måste gå nu bye!!


Natti natti!!<33

näpp måste sova nu klockan börjar närma sig halv 11, och ska ju upp klockan 7.00 imorrn, jobb jobb, men snart är det helg!! <33333333  jaja, pözz pözz sov gott och dröm sött!

LaraH^^

Halloj<33

tjabba tjena ;) Det var ett ganska långt tag sen jag bloggade men nu är jag minsann igång. ja här på bloggen skriver jag om: VAD SOM HÄNT I MITT LIV
                     : OCH ROLIGA ANNORLUNDA SAKER. (exempel) KLÄDER, ACCESOARER, SAKER, OCH SÅDÄR.

Ha en trevlig stund på min blogg!!

Pözz Pözz!! LaraH<33^^

 ^^

RSS 2.0