Haninge på tisdag/inköpslista :)

Tja tja! Idag mår jag bättre men har vart snorig och täppt i näsan och pyttelite ont i halsen. :( Men på tisdag ska jag till haninge och shoppa lite till hösten :)

Ska köpa detta:



 
Snygg och bra till hösten/vintern :)



Snygg och kommer att vara till mycket andväning!! :D


Ska köpa ett par jeans också mörkblå men hittar inga snygga på bild ;)



Sen ska jag köpa uggs om jag hittar några till lämpat pris :D



 
Sen så ska jag köpa ett nytt vitt baslinne. Det ser typ ut så här. Hittade ingen bra bild ;)

De var allt tror jag!

Bye bye! //LaraH

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gråa koftan, vart kan man köpa den?



Det blir mycket mer intressantare om du skriver om vart alla saker e köpta... (:



Ha en bra dag

2010-09-15 @ 21:41:42
Postat av: Anonym

Vart är den gråa koftan köpt/vart hittar man den?



Blir mycket mycket mycket mer intressantare om du skriver vart alla saker är köpta... (:



Harebra

2010-09-15 @ 21:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0