Ska sova hos Hilma !!!

Tja tja! idag är det fredag!! <3 just nu är jag hos Hilma! Vi har precis ätit middag. :) den var god :) ...
Snart ska vi åka till filmkedjan och hyra nån bra film! Men när vi var hemma hos mig efter skolan så hade jag ont i halsen :( så vi provade att jag skulle sova en stund så kanske den försvann när jag vaknade :) men det funkade inte :( lite bara.

Men nu är jag här! och har med mig ett paket halstabletter. Även fast jag har sovit är jag lite trött.. ZZzzZZzz


Soooo Cute! :) Bye bye och sovsött! /LaraH

Kommentarer
Postat av: L

sv: nej jag spelade gitarr för typ 2 år sen fast jag spelar på musik lektionerna i skolan ibland också :)

2010-09-10 @ 20:55:14
URL: http://tyyyphansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0