Sportlovs lista ;)

Jag har bestämt vad jag ska göra på sportlovet ;) jag ska åka MASSOR av skidor!!!!! sen ska jag sova hos mni farmor sen shoppa på monki inne i stockholm :D sen ska jag va med kompisar och slappa!!
perfeckt lista enligt mig!!!
//LaraH♥

I have boring...

jag har sååå tråkiogt. fast jag kollar på os. tkr det är väldigt kul faktiskt. kollar ni på de?

//LaraH♥

Miss u little..

ja, de var ju ett tag sen, (jag gorde slut) med min pojkvänn, men det känns som om nåt saknas, det kanske är du.♥ vem vet. men det känns så...


Känns som om jag inte har nåt liv längre. (vrf gorde jag slut igentligen???)



//LaraH

Inte mkt inlägg;)

Hejsan svejsan!! jag vet att jag bloggar så mycket. nä skämta bara;) men ni som läser min blogg vet ju att jag inte skriver så mkt. ja idag var jag hemma från skolan, hade sjukt ont i halsen!!!! oich jag har ju så helt UNDERBARA vänner som ringer till mig på min mobil och frågar hur jag mår!!!! <333333333333  SO SWEET!!! om ni läser detta så: JAG ÄLSKAR ER!!! 








 

 


Sjuk :(

Hejsan.. har tråk. är sjuk. har sjukt ont  i min hals!!! vad hände med halstablätterna pappa lovade att köpa?? dom har jag inte sett. syrran chatar om att jag ska klä på mig. men har ingen lust när man är sjuk. man vill bara bli frisk så fort som möjligt. om jag ska säga det sj. tkr jag att denna bild stämmer ganska bra in på mig!



//LaraH♥
  

Tråkigt så tog lite biler ;) (för skojs skull)

Japp! jag har tråkigt håller på med läxan X( gillar inte läxor specielt mycket.
så därför tog jag lite bilder!! (för skojs skull)

HeHeHe!!!!!
Pöss pöss eran lilla //LaraH

Lite bilder M.M

Hj hej! är inne i stocholm hos min moster. vi ska snart åka till min andra moster för att hon har fyllt 50 år!. STORT Grattis :).  jag satt och fotade mig lite med en: Happy Birthday mössa :). Här kommer bilderna ;)
Blev lite fjortis bilder ;)



Cooling!


Fjortis

En till Fjortis bild. Ser ni någon skillnad på dom???

Pöss//LaraH


RSS 2.0