Äntligen MIDSOMMAR!! <33

Japp hejsan svejsan! XD! Imorrn är det äntligen midsommar, vi blir 14 pers, då vi ks ava hemma hos oss, Det här är dom som kommer <33 : Jag, mamma, pappa, syrran, farmor farbror, moster,moster, (har två mostrar) kusin,kusin, (två kusiner <33) mormor morfar, och min mosters kompis :), och min andra mosters man, XD XD  <33!  jupp det är dom skom kommer!!

vi ska ha grymt kul! vi ska köra femkamp också, så då delas vi in i lag: Jag min syrra och våra kusiner, Alltså alla barnbarn, sen mamma och hennes två systrar+ Min mosters kompis dåe, :) sen mormor morfar farom :) sen pappa hans brorsa + mina andra mosters man!

Japp det var det,! Det här ska jag ha på mig: sorry ingen bild men sånt är livet! men iaf: En kräm färgad vit kjol, med rosor på, och ett vitt line sen tror jag att jag ska ha skärp i midjan X)! det var det, Skor: INGEN ANNING!

Oj! nu får jag snart sluta blev ett ganska långt inlägg! om det är långt så orkar man inte läsa! ;) men läs! hehe,





Hoppas ni ser vad det står! byebye// LaraH


Bilder+Gotland med bästa kompisen!

Hej, vecka 27 kommer inte jagh blogga nånting, För jag och min Bästa kompis (har känt varandra sen vi gick på dagis) Men jag och min mamma har fått följa med dom till en stuga som dom har hyrt, Ska bli super nice och vi ska ha hur kul som helst!!! Här kommer lite bilder (för hade trååååk) Plus dagens outfit!


 Dagens outfit, shorts: Pernillas,
                                                                                                                          vit bas linne: Bik bok
                                                                                                                          Blus: H&M
Shortsen var liote snea på bilden men shit same!

och här kmr bilder,

Bjuder XD

 creepy, plus: inte redigerad! Solen ;)

 Mycket suddig men men,

Det var alla bilder, Pöss //LaraH <3

Hm...

Hej, idag har jag varit hos min kompis, :) vi badade i hennes pool, super nice!!
Jag har hittat ett par skor, dom brukar kallas för 'Gladiator skor' tror det stavas så, jajamen jag tänkte licksom att dom skulle bli hur nice som helst!! till sommaren, T.ex: På stan, på stranden, hos kompis, utomhus, på semester, (kommer inte på några fler just nu ) iaf, min pappa tyckte dom var FULA?! min mamma också, *suck* jaja jag ska någ tjata mig till dom ;) haha,

Här är en bild, Tycks?


Dom ser inte så snygga ut här på bilden :/ Men har sätt dom iverkligheten och är så bara: MÅSTE HA!!!!!

Pöss //LaraH

Äntligen sommarlov!

Hej, idag hade vi skol avslutningen, vi va i svandamms parken, först var det lite dåligt väder men precis typ vid slutet så kom solen fram! Här är en bil på mina naglar har ingen annan bild att lägga upp så jaa,



Hej då!

//LaraH

O.M.G!!! snart lov!!!<33

herregud vad  snabbt det har gott! Vi har skol avslutning imorrn, alltså på Torsdagen, den tionde, inte så intressant att veta men men. Här kommer det som jag ska ha på mig: En vit klänning, Ett svart skärp i midjan, Svarta taights (stavning?) Sen röda sneakers, :) Vad ska ni ha på er, om ni har skolavslutning??

//LaraH

Svenska i skolan!

Hej japp, så här är svenska i skolan för mig. Jag och några till sitter vid datorn .så passade på att göra ett inlägg, :)  Måste skynda mig, så sara (Vår lärare) inte kommer på oss, haha, Hej då!!!

//LaraH

RSS 2.0