outfit bilder till festen

Hej hej! nu är jag hemma från en SUPERKUL fest! allvarligt talat vi hade skitkul!! har tagit bilder hur jag såg ut men bilderna är tagna nu när jag kom hem. Annars hade jag spindel nät (fejk) på kläderna och spindlar (fejk) i håret.



Men här är bilder  på hur jag såg ut:


Hade svarta tights ett svart linne och en trasig tröja. Hade tagit sönder tightsen men det syns inte.


Smink. Lite skuggning eyeliner, mascara. och läpp grejs?


Tatuering, den ser verkligare ut i verkligheten.



Ego bild. Gillar handsken :) hehe..


Vi var hemma hos Fredde (Fredrika) och dom hade nån grej så man såg möglig ut! haha perfekt ju!


Hade det på armarna och på axeln. lite varsomhelst.


...


Hehe ego..




Fredde tog med sin kamera. vi tog massa bilder!! ska bli kul nån gång att ta sig en titt och kolla igenm ALLA bilder!! kommer ta år typ..

Nu måste jag gå ta bort allt smink och så. Bye bye! LaraH/Zombie

Kommentarer
Postat av: ...

fy fan vad snyggt!

2010-09-25 @ 09:20:19
Postat av: Zooombie

Haha vi var bäst MIIIN HANSKE XD :D! Det var såå kul shit asså! Du kan ju ge tillbaks handsken imorrn elr nått älskling!



Ja det kommer ta åååååår lovar dej! :D Haha



Jag <3 dej!



/F

2010-09-25 @ 18:17:43
Postat av: Anonym

Haha behåll handsken! :D <3

Jag har ju en likadan xD <3

2010-09-26 @ 17:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0