Vrf ska det vara så svårt!!!??

hej, asså varför ska det vara så svårt att ringa för?? man håller i mobilen men när det ringer lägger man på. vrf ska det vara så svårt??
ska ringa en kompis men osäker. har bestämt vad jag ska säga men när det ringer så lägger jag på, kke är rädd, kke inte vill, kke ska fega ur?? finns många saker. men bara ETT svar, ***** **** **** ***** där har ni svaret, (hemligt)


NEJ!! inte anna!!

kollar på melodifestivalen och såg att Anna bergendhal (vet ej hur de stavas) vann!!!!!!!! jag hoppades på Salem al fakir :D
men nej han kom trea, elr tvåaa vet ej. aja, bye bye, ha en trevlig fortsatt lördag ;)

//LaraH


Vrf slutade du i AIK!!!!!!!???????????

vrf slutade du i aik???? första gången jag såg dig spela på råsunda tänkte jag: wow!! han ska bli min IDOL!! sen några veckor: jaa, då slutade du i AIK :((  mats rubarth du var min IDOL i några veckor :(((((

//LaraH

Söndag :(

Tjaba, idag är det söndag :( vilket betyder sista dagen på sportlovet :(!!!!! plus! måndag :( men söndagen blev väldigt bra ;) var med min kompis som kom hem från trysil i lördags. trysil (ett skid ställe) vi  satt väl mest vid datorn, sen skulle vi gå på alice i underlandet kl 3.00 men vi missade ;) satt vi datorn för mycket hehe, så vi gick kl 7.00 ist, filmen var inte lika bra för mig, eftersom att jag såg den på VÄRLDSPREMIER i stockholm :D var fullbokat i biografen men vi lyckades få några platser :) jaja, imorrn är det måndag men jag överlever nog dagen. Snart är det påsklov!! HAHAHAHA!!! om en månad ;) hare bra!!

//LARAH ♥

Har ni lagt märke till....

jupp!! jag har skaffat ny header!! bliv rätt nöjd. blev stort vitt mellanrum, men ska nog fixa de snart, 
bye bye!!!!!!

//En nöjd LaraH

Fredag!!! iof kväll....

tjaba tjena!! nu är det iof kväll. men jag skriver ändå. :) idag har mamma vart ledig från jobbet. så jag och min syrra och mamma åkte skidor :) jätte kul!! vi åkte 2,5 kilometer två gånger, sen skulle vi åka 5,0 fast  efter vi hade åkt typ lite mindre en halva så såg vi att vägen som man fortsatte på var igentäppt med snö :( så vi åkte lite på 2,5 igen, och då så funkade inte min skida så tappa jag humöret och vi åkte hem. :P men man har ju ingen lust att åka när skidan inte funkar. men tillslut funkade det så vi kunde åka :) hem,

//LaraH


J*vla SL!!!

J*vla SL!! ska alltid krongla!! åkte hem från min farmor idag. och självklart var det nåt fel på tåget från VH (västerhaninge) till nynäshamn. så fickk stå och vänta på nån J*vla buss. fick typ vänta i 20 min en halvtimme. ute i kylan. inte kul. och sen när bussen kom skulle ju alla på!!! så blev fullt. så jag pappa och min syrra tog bussen till ösmo och tog bussen därifrån till nynäs!! :) Lyckat men krongligt!! längtar till sommaren då det inte är snö på rälsen och man får vänta!!! 


En liten bild i min nya filt med ärmar!!
Grönt är skönt!!;)


 Hihi en liten bild bara!!! Pözz Pözz

//LaraH

Nöjd!

Hejsan svejsan!! kör lite fokis stil;) Joo jag köpte ju ett halsband

och min syrra sa: kör du lite foki stil? foki är en känd bloggar som gillar söta saker. alltså hello kitty, rosetter bakelser som tillexempel halsband eller ringar så här ser . foki ut. eller ja hon kallas foki. men heter nåt som jag int kan stava ;) jaja. hejdå!! //LaraH

Byxor :)

Tjaba tjena!! idag hittade jag världens snyggaste mys byxor;) var bara tvungen att köpa dom<33333333!!!



 ser lite bigga ut vid låren men är
hur sköna som helst!!!
Dagens outfit!!


Blev åt fel håll men pallar inte ficksa ;)

//Pöss pöss LaraH


Shopping!

Hej hej!. idag var jag och shoppade med min kompis! Fredrika<333333333333 love you gömmz!!!!!<33333. vi åkte in själva för: vi vill ju inte ha med oss föräldrar iaf. vi hade stört kul!!!! här kmr en bild av vad jag köpte!! bilden tagen av: mig med min digitalkamera ;) trodde de var svårt att ladda ner med usb sladd. men HUR ENKLET SOM HELST!!!  jaja här kommer bilden:)



Först ser vi en påse med kärleks te 35. (är inte så jätte fötjust i te) men var så gulligt och mamma gillar te;)vså aa. fick gå till mamma. sen ett randigt bas linne från bik bok. 129 kr
sen örhänge. jätte fina. igentligen kostar dom 48kr men det var : allt ska bort. så 20 kr dårå. sen ett vcoolt halsband;) en svart rosett med massa färgglada diamanter på:) 79krde var allt.

Hej då!! //LaraH


RSS 2.0