Fan vad typiskt..

Hej, Asså det här är det mest typiska som hänt mig!Skönt att vara sjuk för då är man hemma och hinner vila lite plus man missar jobbiga ämnen, Som matte T.ex, Men Då har inte min klass matte?! Utan våra faddrar kommer ist!!

Man tycker det e skönt att missa matten men så har klassen inte matte. Jag blir pist of asså.
Men men, Enligt mig äre 3 mattelektioner kvar.

Men det bror på om vi har matte på måndag och tisdag våra sista dagar. För nu går vi ju daen här veckan alltså 3 mattelektioner.

Och vi slutar 21 tisdag. Och vi har matte på måndag och tisdagar. Men får se hur det blir.

Hatar förresten matte!!


/L

Kommentarer
Postat av: Anonym

då är vi två, jag är ledig från jobbet från 20:e dec-3:e januari och jobbar bara en halv dag den 27:e

2010-12-13 @ 13:00:00
URL: http://crazyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0