Jul "shoppa" på söndag! och bio på söndag, och..

..Hockey nästa Lördag! 11 december, Aik - Timrå. Heja AIK! Men NU på söndag ska jag och Fredde! (lollipoparna! <33) Jul "shoppa" När man ska köpa julklappar i köpcenter kallar jag det för Jul "shoppa"

Men mamma o pappa har sagt vad dom önskar sig! Så vet va jag ska köpa, Men syrran har fortfarande inte sagt nått!!
Men vi åker till Haninge vid 11?? Och ska hinna hem till en Bio. I rymden finns inga känslor! (LÄNGTAR!!)

Och imorrn så ska Jag Pappa, Natta o hennes pappa spela tennis! Vi ska typ boka en bana. (får göra de nu typ??)

Har paxat Tv:n. Ska kolla på Legend off the seker!  Mitt favvoprogram! Nån mer som gillar det??

/LaraH Som kommer ha en UNDERBAR HELG! + Present på söndag! (2 advent, får present på andvent! fick en plast julgran på 1 advent, Undrar var jag får nu??)

Kommentarer
Postat av: /F

Älskar dig hunnie, aldrig en tråkig stund om du är i närheten älskar dig över hela mitt hjärta gumman du betyder allt tvilling helgen kommer bli awesome!! :D :'*



/LoLLipop <3

2010-12-03 @ 21:29:45
Postat av: Anonym

härlig blogg:D den är inte som min blogg,hehe men du kanske gillar min blogg ändå:) annars då,vad är planerna för helgen?:)



kram http://housebunny.blogg.se

2010-12-05 @ 00:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0