Old days..

När ja kollar tbx på den här bloggen får jag så mkt minnen! När jag läser om allt som jag gjorde då så verkade mitt liv så enkelt. Jag skrev inte så mkt negativt. Bara om vi t.ex har prov eller ngt sånt. Önskar mitt liv är så idag.. Allt har förändrats. Människorna, livet, allt! Men, jag är fortfarande samma gamla jag. 2011:
Ålder: 12 år (har blivit lite äldre)
Favvofärg: blå/vit
Kille/inte: Jag hade en kille för ett tag sen, Men det tog slut.
Pussade senast?: Min kille. Den senaste jag pussat iaf.
Hånglat?: har nt gjort de..
kramat senast? : Min moster
Vill ha: NY MOBIL!
djur?: Nej.. Bara några fiskar
Sport?: tennis
Instrument?: Gitarr
bortskämd?: Nja..
Längd?: Kke 152 cm?
vikt`?: vet  nt..
Kär?: Nej, men vill nt va singel
favvogodis?: Chocklad
favvomat?: Kyckling m gräddsås och ris

2012:

Ålder: 12 år . Fyller 13 om 3 veckor och 5 dagar
Favvofärg: Blått, lila, vitt, svart
Kille/inte: Inte. Va länge sen nu.. eller inte så jätte btw
Pussade senast?: Säkert ngn familjemedlem, annars mitt "ex"
Hånglat?: Nej
kramat senast? : Pappa
Vill ha: Systemkamera. Har 2100 kr. Och jag vet att jag kmr få typ 1900 i födelsedags present så snart har ja råd!
djur?: Nej.. Bara några fiskar
Sport?: Faktiskt ingen. Har slutat. men går på Gym. P's mamma äger gymmet. Jag, P & Bella brukar gå.
Instrument?: Gitarr
bortskämd?: Nja, har väll blivit lite mer under året. HAHA
Längd?: Kke 155 cm?
vikt?: Vet inte
Kär?: Nej inte riktigt
favvogodis?: Chocklad. Annars Ben & Jerry glass
favvomat?: Kyckling m gräddsås och ris.

Lite har ju faktiskt ändras. Åh, har ont i magen just nu. Daaaaaaaamn. Vi börjar skolan på Tisdag. Vi har Jullov. Kul va. Nja inte så jätte eftersom att det är 1 DAG KVAR!? Aja godnatt

OM det fortfarande   finns några trogna readers så checka in min blogg & hur jag ser ut idag: http://claracastelius.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0