Lunch..?

Hej! Både jag och min stora syster är hemma från skolan för båda är sjuka.. Jag smittade henne.. (Evil) Hehe..

Men vi funderar på vad vi ska äta till Lunch. Jag kom på att man kunde ha typ omelett med potatis och bacon/skinka i. Men vi hade bara 1 ägg..

Så jag försöker komma på nåt medans hon bara ligger  i soffan med sin dator -.- (fast ska inte säga nåt).. hehe..

Så om inte hon hjälper till och kommer på nåt tar jag ägget Själv! För nån håller iaf på att svälta ihjäl här!!

Ja.. Så får det bli. I Take the last egg. I can be soooo evil ...


/L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mårdu bättre gmn?

/F = I love yooou <3

2011-01-20 @ 19:17:34
Postat av: Miiih

Jupp, Kommer säkert på Monday :P

2011-01-20 @ 19:23:15
URL: http://larah.webblogg.se/
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Här är det bra. Vad ska du hitta på i helgen då? :)

2011-01-21 @ 11:11:16
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0