Hatar Medicin!

Hello! Är fortfarande sjuk, Och kommer vara det resten av veckan! Iaf kmr jag vara hemma resten av veckan, TRÅK! Men jag och mamma var på sjukhuset :( Då blev jag undersökt, Sen sa han att vi skulle gå till "Labbet" Ja bah, What..? Så gick vi till nåt labb.

Där skulle ja göra "Stickprov" Tror det heter så. Dom tar nån grej i fingret så det börjar blöda så tar dom blodet. Alltså BlodProv ungefär fast i fingret, sved lite efter. Ni som har gjort fattar.

Så jag fick!... Världen Jävligaste f*cking äkligaste Medicin! Smakade MJÖL med nåt VÄLDIGT BESKT "tillbehör" Världens äkligaste medicin.

Ja kunde knapp få i mig den, Så mamma sa att jag kunde hälla ner medicinen i vanilj youghurt, Så jag provade, men smakade lika beskt. Så tog lingonsylt (?????) Och efter typ 1 timme lyckades jag äntligen få i mig HELA.


Puss /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0