Avslutning på Frågestunden!

Måste ju avsluta frågestunden, Hehe..

Från: Sarah
Vilken är din bästa låt? Och är du kär/ihop med nån??
Kramar :D

Svar: Hm.. Den var svår, Men just nu är det väl Grenade med Bruno Mars, Och nej, Jag är varken kär elr ihop med nån :)

Från: Lisah S
Hej! Vem är din allra bästa vän i din klass, vem har du roligast ihop med?
Du MÅSTE välja 1 person, ingen mer! <3

/Lisah S (:

Oj!! Asså, Har roligt ihop med ALLA! Och bara välja 1 person, Asså det är skit svårt! Asså, har inte roligt med nån mer än dom andra så sry, Alla mina kompisar har jag roligt med :)

Från: H
Vet ju typ allt om dig så..
Vad längtar du mest till sommaren? XD Puss!

Hm.. BADA! åka på semester slappa på stranden med mina kompisar! Äta glass! xD Sola! Allt man kan gö på sommaren! åhh, LÄNGTAR!

Tack för Frågorna! Som sagt kommer ju bloggen ligga nere så ingen idé att gå in på den nå mer. Inte för att man inte "får" Men men.. Puss! /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0