Länge sen..

Hej! Skit länge sen jag kollade in min gammla blogg! Bloggar ju på: www.claracastelius.blogg.se Jaa.. Och om jag har nått lite "privat" att skriva så kan jag ju skriva här eftersom att alla andra läser min andra blogg. Men lite fakta om mig,

Ålder: 12 år (har blivit lite äldre)
Favvofärg: blå/vit
Kille/inte: Jag hade en kille för ett tag sen, Men det tog slut.
Pussade senast?: Min kille. Den senaste jag pussat iaf.
Hånglat?: har nt gjort de..
kramat senast? : Min moster :P
Vill ha: NY MOBIL!
djur?: Nej.. Bara några fiskar
Sport?: tennis
Instrument?: Gitarr
bortskämd?: Nja..
Längd?: Kke 152 cm?
vikt`?: vet  nt..
Kär?: Nej, men vill nt va singel
favvogodis?: Chocklad
favvomat?: Kyckling m gräddsås och ris

Det var fakta om mig!


Kommentarer
Postat av: Melle

Varför vill du inte vara singel?

2011-07-22 @ 17:31:43
URL: http://mellesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0