Tänkte komma med tips till hösten

Hej! tänkte visa lite Höst kläder från olika affärer som jag tkr e Snygga och som jag själv TYP vill ha! Njut av bilder!! Many pitcures! (stavas så va?) Njut av bilderna! :) (har kämpat hårt haha!)
vi börjar med.. GINA TRICOT! en av mina favvo affärer!


Kofta Gina tricot 199 kr

Bella knitted cardigan Black 199 SEK

Bilden blev lite, Tänkte köps en sån men den såg konstig ut i verkligheten 199kr



Det finns MÅNGA olika sånna hära i olika färger men min favo är denna :) 249kr


Dem här är lika kännda som dom så kallade H-jackorna även kallade baseboll jacka, Har den här i ljusrosa och rent av älskar den!! 199kr

Nu vidare till.. SKOPUNKTEN!

Snygga :) 349kr

tycker dem här är lite coola :) 499kr

 uggs ofc! 249 kr Har ett par, men inte från skopunkten

very cute :) vill ha! 199 kr



Så jäkla snygga! jag tror jag blev kär! synd bara att vi går mot vintern :(

Vidare till.. MONKI en av mina favvo affärer :)


Lite cool 250kr
skulle va snyggt om man hade boots mörka jeans ett vitt linne och den där! älskar att tänka ut outfits! 200kr

Cute! 250kr (dyrt)..


coola men vet ej om ja skulle köpa.. 500kr


vidare till..BIKBOK! Typ min ÄLSKLINGS AFFÄR! passar bra att ta den som avslutning dårå :)

GRYMT snygg! skulle verkligen köpa! 399kr


SNygg? 199kr

Grymt snygg jacka! känner för en ny! 499kr

snygg, men den kan vara väldigt vid, Ja tror den e de 149 kr


grymt cool 49kr

GRYYYYYYYMT cool ring asså! så jävla snygg!
De var lite tips, Om kläder skor accesoarer :)

Nämn sen gärna också vad som var ditt favorit plagg, sko,eller accesoar :) eller om du ska köpa nått, eller om du redan har nått! av de ja har visat!

/LaraH

Kommentarer
Postat av: Hullmört XP

den första var ju gryym ju! kram

2010-10-16 @ 09:30:02
URL: http://hilmafornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0