Ska typ sluta, de e j**** S****** FEL!

Hej, Nu var jag precis på Tennis. Kom hem för ett tag sen. Ska typ sluta blogga. För ja had eskrivit en sak på bloggen. O då kollade S*y**an och självklart ska hon berätta för mamma och pappa!


Asså vad e de för mening o ha en blogg när man inte kan skriva som man vill! En blogg är som en dagbok! och då ha man rätt att skriva som man vill! jag struntar i om andra personer läser det. För en blogg är en blogg!


Och du som har förstört allting, Så ska du ha J*vligt klart för dig att det var riktigt, LÅGT! Fegt att berätta för päronen. Om du läser de här bryr jag mig inte om du skvallrar. En blogg är en blogg!



Som ni nu vet, kan de här bli mitt sista inlägg. Iaf på Länge!

Vi ses.. Kke

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0