Ny bakrund!

Hej! Idag har ja inte vart med nån :), Pappa kom hem från åland (han har spelat golf med brosans vänner och brosarn ju :)) Så han hade köpt godis, Örhängen till mamma och armband till mii, o syrran! mitt var skit snyggt! silverringar med brun/svarta stenar på! så ville äta godis beundra mitt armband, kke jobba på läxan o mysa med familjen! Har haft en kompis hemma varje dag på året???? haha..

MEN JAG HAR  NY BAKRUND!!
Mörklila! härlig nu till hösten/vintern och allt det mörka! har även bytt Tema, (vill ha stora och små bokstäver i rubriken) förr hadejag bara stora, Header ska jag gör ny. Och den kmr bli MKT finnare! det kan jag garantera!!
:D

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0