Godmorgon,Godmorgon.Godmorgon,godmorgon,Godmorgon..

GODMORGON! eller nja, vaknade för några timmar sen! Hehe :) Mamma o ja ska gå till kicks för att köpa ansiktsmasker tills ikv. Men Mamma glömmer alltid bort att tvätta en tröja som jag gillar väldigt mkt och som jag brukar andvända väldigt ofta! Så nu har jag klädkris!

Har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig!!  Blir så jävla förbannad! haha!....öh?....?
Nej men när man har tänkt ut vad man ska ha. Och så frågar man vart det är. Ah! då ligger det smutsigt i i tvätten! och då känner jag licksom att jag bara vill EXPLODERA!!!!! Blir så förbannad!!!!!!!!!!! Har ni också någon gång kännt så???????






Förbannad...



/LARAH som HAR KLÄDKRIS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0