De råka bli 6 ansiktsmasker! oops?

Hejsan! Nu har mamma och jag vart på stan! Vi reglerade min klocka på nån affär. Så nu passar den! Sen gick vi till kicks och köpte ansiktsmasker. Det var 3 betala för 2 och vi är 4 personer som ska ha en så vi köpte 6 stycken! hehe.. Fick ej låna syrrans webcam så får ta bilder från google!




             


Jag har lite känslig hud så jag tog den här! :)





Vi valde den här och..




               Den här eftersom att det var 3 betala för 2 så då fick vi ta 2 extra och då tog vi chocklad och den här! 



Detta är då syrrans mask! som hon ska ha ikv!

Sen köpte vi två sånna hära till moster och mamma! anti-aging mask! Så man ser yngre ut! haaha :)

De var de! kmr bli så jäkla skönt att bara ligga där med en mask 10-15 min! ÅÅHHH! jag dör! Längtar!

/puss L!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0