Vanlig skoldag.. + Resultat!

Hejsan svejsan! idag var det en HELT vanlig skoldag, Den gick ganska fort :) våra lärare skulle på konferans möte så vi fick sluta kvart i 2! istället för halv 3!!! Snacka om nice!

Sen på matten fick vi resultat av våra matteprov vi hade! Blev väldigt nöjd haha.. Fick 26,5 poäng av 29 Så det var nice. Gjorde två slarv fel.
Men man lär sig av sina misstag! Har ni gjort ett misstag och lärt er av det, isf skriv det i en kommentar!

Och sen skriver jag upp det här på bloggen så kan ni se att man kan lära sig av sina misstag!




Puss puss! Ni har på er tills imorrn med att ställa kommentar!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Jag gjorde ett misstag. Min kompis berättade en hemlis för mig. Och jag lovade att inte berätta den för nån. Men jag gjorde det. Och jag mår sååååå dåligt över det! hon blev totalt knäckt så hon bytte skola :(



Så om man är taskig mot sina vänner lämnar dom en. Det fick jag lära mig.

2010-11-08 @ 19:14:48
URL: http://lisa fisa.noo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0