Twin! ♥♥

Hejsan svejsan! Idag var jag med Fredde♥! Vi flömma som fan! XD vi gjorde chockladbollar av smör havre och nån chocklad sås??? Ha ha.. Blev inte så jätte gott...

På Lördag kommer nog inte Jacob. Han ska gö nåt i skolan. Så han kan ej sova. Och då vill inte Brate sova me bara mig o Natta. Så antingen blir det bara jag och Natta eller inget.

Kan ju va lite skönt och bara va i helgen. Slippa sova och bara va på kvällen :) ansiktsmask o lite mys! X)

Näst nästa söndag är det första ADVENT! Då äre bara några veckor kvar till JUL!!!! <33

Nu har ja ingen mer att skriva! Jo! Imorrn äre Gitarr! GitarrFreak!

/LaraH

Kommentarer
Postat av: /F

KÄRLEK♥!

Twin hunnie

Jag♥Dig bästa vän

2010-11-16 @ 21:04:31
Postat av: Jag?

Jag ♥ DIG! Forever!! ♥ vi har blivit läskigt lika, går samma håll så vi krocar, säger samma sak, köper samma kläder, samma musik smak, det är läskigt ju! XD <33333333333333

2010-11-16 @ 21:39:53
URL: http://larah.webblogg.se/
Postat av: /F

Haha hunnie det är inte läskigt (eller jo lite owo) men det menas att man aldrig kan dela på två bästa vänner två bästa tvillingar också!



Allt vi gör likadant gör tecknet för att vi är lika dana♥♥♥♥



JAG ÄLSKAR DIG OCH INGET KAN DELA PÅ OSS JAG LOVAR DU ÄR BÄST ÄLSKLING!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-11-17 @ 18:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0