Spelar gitarr!

Hejsan! jag sitter och övar på Gitarr, jag ska vara med på julton 14 december. Också två st i klassen som också går på gitarr. Men vi spelar Happy Xmas med Jhon lennon. Han som var med i Beatles. Jhon lennon och Paul mcartny är dom ända jag vet som var med i Beatles, (dom andra två vet jag inte hehe)

Men iaf Jag kan låten! Men det är bra att jag kan den nu. Det är licksom två månader kvar, I think? anyway. Blev lite engelska dära! höhöh..

Me and my guitarr! (önskar mig en stålsträngad gitarr i julklapp, en svart i think?)


Love my Valencia! (det finns ett V på gitarren det står för V)
När jag köpte den hä´ngde det en lapp på Gitarren och på lappen stod det: Valencia!


Det är texten, Hela den låten kan ja!

Ohh! blev lite skelögd där!


You now that i love you! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0