Sova hos Natta på lördag! + Planering innför helgen..

Hejsan svejsan! Idag var jag med Natta. Förut kollade jag och Brate på hennes Handbolls match. Så på söndag äre dags igen. Men den här gången ville Jacob följa me (en kille i klassen :)) Så vi tre ska sova hos henne på lördag.

Vi kommer typ vara uppe hela natten och gö nåt XD Men dåligt att matchen börjar tidigt, Kl 9!! Hur ska jag komma upp?!? Aja..

Men på Fredag ska typ Natta sova hos mig. Och på lördag kollar vi på killarnas bandy match (om dom har hemma match) Så gör vi 4 nåt på dan, sen åker vi till Sorunda! Och så äter vi typ på en Pizzeria och gör nåt på kvällen. Sen sover vi, haha och kollar på Nattas Match sen åker vi hem till nynäs!

Det var schema, (stavas så? elr?)  för helgen, eller ja, Planering!

/LaraH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0