R.i.p

Nu ligger Musse i  vår trädgård och vilar. Han och muffiN har varit dom bästa marsvin man har kunnat HA! men livet tar slut nån gång.♥
Till minne av Muffin: Söt! Ganska lungn, Hårboll :D gullig! På minner om en muffin en sån man äter :) Rolig sÅÅÅÅÅ otroligt söt! Han hade en tuppkam! gillade att vila.

Till minne av Musse: SÖT, en tuffing, Nyfiken gillade att springa i tunnlar, var som en gräsklippare när han ficK Äta gräs. (Detsamma med muffin) OCH Så
jäkla söt!

ÄLSKAR ER BÅDA! Mina älklingar<33333333333333333333

♥♥♥
/LaraH

Kommentarer
Postat av: /F

Rest in peace♥♥♥ , Musse och Muffin ni var en del av mig! Älskar er små sötnosar!♥♥♥



Och älskar dig mest min stora sötnos lilla gumman! Finns här omn du vill prata ut hjärtat!♥♥♥



Bästaste tvilling♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥



/F

2010-11-27 @ 11:00:10
Postat av: /F

Rest in peace♥♥♥ , Musse och Muffin ni var en del av mig! Älskar er små sötnosar!♥♥♥



Och älskar dig mest min stora sötnos lilla gumman! Finns här omn du vill prata ut hjärtat!♥♥♥



Bästaste tvilling♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥



/F

2010-11-27 @ 11:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0