Önskelista!

Här är min önskelista :D de är ju snart jul :) (nr platsen har inget att göra med vad jag önskar mig mest)

1. Äkta uggs
2. Britneys parfym, Radiance
3. En stålsträngad gitarr (helst svart,blå?)
4.Presentkort på alla affärer i Haninge! (är ju shopping freak :P)
5. Ett par SUPERSÖTA leopard mönstrade tofflor! (med en guldkjedja vid hälen) :)
6. Ed Hardy keps
7. Kanske en bättre kamera, men den jag har "Duger" (Älskar att fota!! om man har bra kamera)
8. MYCKET SMINK! Foundation (stavas?) rouge (stavas? haha) ögonskugga, mascara, (fast har ju två st)
Kajal penna o.s.v
9. En fjällräven jacka, men INGEN DUN jacka, utan typ tunnare :)
10. Ipod touch, (om min inte funkar, som jag får från wwf)

Det var typ det jag kom på nu, PUSS! /LarararararaH Jag ♥ JULEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0