Ny header!

Hejsan! Tyckte bloggen var så tråkig! så jag fixade header och bakrund! Tycks? ;) jag hade tänkt mig att ha en genomskinlig bild av mig i den bilden jag har som headern nu. Det bli finare va? En riktig höstbild ska det vara! Så man licksom ser hur personen ser ut som har bloggen.

Bilden i headern är tagen av mig. När jag mamma och pappa var ute och gick på ringvägen. Det var is då. Så vi gick på isen. Och plums så hade jag åkt i med hela mitt ena ben! Fan vad pinnigt det var när folk gloddde eftersom att jag var hel dyblöt på ena benet!

Men det pinniga som händer minns man mest och bäst!!

säg nu va ni tkr om headern! Här ser ni en tydligare bild av headern , (typ)



 Tycker bilden är så vacker! Jag blev väldigt nöjd!

/LaraH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0