Läs om ni vill.. + Bag

HOPPAS NI ORKAR LÄSA ALLT!  Hej.. Sitter nu och tänker. På känslor döden och musse. Kommer mitt lilla gosedjur dö snart p.g.a en tand?
Fast när han dör kommer han ju komma till Muffin. I Himlen. Det är så hemskt när nån/nåt man älskat dör.
Att aldrig mer kunna säga: Hej gubben! Ta upp honom i famnen och gosa med hnm. Att aldrig kunna göra det mer. Det är ju förfärligt. Det är det värsta. Att djur/människor växter va som helst. Dör tillslut. Känner några som har misst ett djur, En farmor och farfar. Min farfar dog innan jag föddes. Men även fast jag aldrig sett hnm vid liv så saknar jag hnm otroligt mkt. Hatar känslan att lida, speciellt när nån dött. den känslan vill jag aldrig ha! om man är 11,12,1314, så eller yngre. Tycker jag att man är alldeles för ung för att mista nån i familjen. eller nåt djur. Jag vill jätte gärna ha en hund. Men när den hunden dör kommer man ju typ vara ledsen i 1 år! För man får ju så starkt band med hundar T.ex. Eftersom att dom är som männsikor.


Nepp dag att vara lite positiv!!!!!!!!!!!!!!!! Det är inge kul om man grubblar över döden eller ens marsvin om det inte ens har dött än?? Hoppas det händer ett mirakel och musse överlever!!

Men nu släpper vi de!! har hittat en "bag" att ha till gympan. (har en friis company) Känns fånigt. Så fjorrigt!!!
Men iaf den är jäkligt snygg!!! Bild kommer upp snart.

Kollar på paradise hotel nu! På kanal 6!

Puss Puss Puss Puss! Hahaha lite väl mkt Puss!!! /LaraHHHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0