Hemma från stockholm! + bild

Hejsan! idag kom jag hem från stockholm/bromma Bromma block var fantastiskt!superkul! när man gick på toaletten fanns det högtalare , eller ja typ, så hörde man folk som gick på gatan och polisbilar och så. Supercoolt!
(hoppas ni fattar vad jag menar haha) Här kommer "bild" från det jag köpte :)


Hehe fan vilken dåålig bild, men men, Halsduk kappahl 99kr
tröja (den är inte så kort) H&M 149kr
Svarta vantar stadium kommer tyvärr inte ihåg priset
halsband vero moda (i think?) 149kr
ett par gråa knästrumpor och ett par lila, 79kr (för ett par)
Sen svarta strumpbyxor med blommigt mönster, kanske inte syns på bild. men men, 69kr cubus
Det ljusrosa linnet köpte jag INTE idag.

Nu ska jag nog sova! imorrn ska jag in till haninge.. haha
och göra vaddå? det är frågan.. fortsättning följer.. vad gör LaraH inne i haninge? kommer hon fortsätta shoppa så mycke? ska hon shoppa i haninge?

Svaret får ni se i nästa inlägg.. /LaraH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0