Äntligen MIDSOMMAR!! <33

Japp hejsan svejsan! XD! Imorrn är det äntligen midsommar, vi blir 14 pers, då vi ks ava hemma hos oss, Det här är dom som kommer <33 : Jag, mamma, pappa, syrran, farmor farbror, moster,moster, (har två mostrar) kusin,kusin, (två kusiner <33) mormor morfar, och min mosters kompis :), och min andra mosters man, XD XD  <33!  jupp det är dom skom kommer!!

vi ska ha grymt kul! vi ska köra femkamp också, så då delas vi in i lag: Jag min syrra och våra kusiner, Alltså alla barnbarn, sen mamma och hennes två systrar+ Min mosters kompis dåe, :) sen mormor morfar farom :) sen pappa hans brorsa + mina andra mosters man!

Japp det var det,! Det här ska jag ha på mig: sorry ingen bild men sånt är livet! men iaf: En kräm färgad vit kjol, med rosor på, och ett vitt line sen tror jag att jag ska ha skärp i midjan X)! det var det, Skor: INGEN ANNING!

Oj! nu får jag snart sluta blev ett ganska långt inlägg! om det är långt så orkar man inte läsa! ;) men läs! hehe,





Hoppas ni ser vad det står! byebye// LaraH


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

(Fårlåt om jag har skickat detta innan) <3

2010-07-05 @ 21:05:01
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0