Torö, XD

Hej, idag har jag varit på torö me syrran och mamma. det var asvarmt i vattnet, nästan för varmt :O så det kändes inte så svalkande att bada :/  men men,


Har ni några Tips?
jag ska ju köpa en resväska och nån som vet vart? helst i nynäs eller i stockholm,
behöver lite tips ;)

Läs,
I augusti kommer jag åka på semester, till frankrike, :P och då kommer jag nog inte blogga nåt, kanske om jag får ta med datorn men men,  så då kommer licksom bloggen stå Stilla, ett tag, typ i två veckor ;)
men så att ni vet det,

Här kommer lite bilder, BJUDER XD!!!

 XD

hehe..

 min förra header!!!

  suddig :P


CRAZY!

och den sista bilden ;)
 Total mislyckad, uppicfail haha, (stavning?)
 //LaraH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0