Nytt nagelack! (som är syrrans)

Hej, mamma jag och min syrra kom typ hem från haninge C, Igen haha, Den här gången hade jag och min syrra uppdrag :) att köpa födelsedags present till mamma! hon fyller år imorrn, så GRATTIS I FÖRSKOTT!! <33 det gick som smort!

(skriver inte vad vi köpte ifall hon läser min blogg) men min syrra köpte ett blått nagellack! super snyggt, jag betalade för hon hade inga pengar, men fick pengarna direkt när vi kom hem,

Har fortfarande lite hosta men hoppas det går över tills mammas födelsedag,  och då kommer ena min kusin så kanske gör ett inlägg då,

Bild:

Bye bye! //LaraH

förresten har fått några kommentarer nu! VÄLDIGT ROLIGT!

Hejdå!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0