Ny Header! <3

Hejsan svejsan! har ny header! älskar den och har ny bakrund också! vad tycker ni?? kommentera gärna, och om ni har en blogg kommenterar jag tillbacks ;)

Idag har jag varit på pernillas, en second hand affär, Hittade tyvärr ingenting, väldigt ovanligt ska jag säga!!!!
men, men. sen har jag läst och gosat med mitt marsvin och kollat på Tv, en riktig slappar dag! 
 

VIKTIG! LÄS!!! ;)

när pappa kom hem skulle vi åka och kolla på resväskor på affärena, vissa affärer har resväskor, men hittade inga alls! (Ska åka till frankrike i sommar, så kan va bra att ha en resväska ;))   Men
Kommentera om ni vet nåt ställe där det finns resväskor!!! helst ställen som finns i nynäs, men går bra i stockholm, för pappsen jobbar där :P men kommentera om ni vet!!


//LaraH



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0