Kört golfbil!

Hej! har inte hunnit skriva idag :) för jag pappa syrran och morfar spelade golf, eller ja "Dom" (jag är för liten för att gå på den sorts bana) Dom spelade 18 hål. Och morfar har ont någonstans vet ej var, Så han hade...


GOLFBIL!! Jag och syrran fick köra! Det var SKITKUL! Man ska lungt köpa en golfbil Ist för en Moppe när man får ta moppe körkort!!  haha.

Men NI MÅSTE prova på att köra golfbil, Skit kul vare iaf,

Ja de är det ända jag har gjort idag, Outfit: Svarta tights, Randigt basl inne, och Canada Munkjacka,
(orkar inte ta bildpå outfit, Är SLÖ idag)

Hiss eller diss på Armbanden??????? Kanske chatar lite, men men..

Bye bye! //LaraH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0