Kompis här och haninge imorrn?? X)

Hej! Nu är Hilma här! Vi har trååååååååk som bara den men vi försöker komma på nåt kul!

Sen så ska jag kanske till Haninge imorrn med pappa han ska kolla på Bad byxor och då Frågade han om jag ville följa med! Vilken ära!

Jag vill köpa en rosa ipod nano dom ny ipod, Men dom är så J*vla dyra! eller ja 1.375 typ men ändå. Jag vill sitta och lyssna på den på Flygplanet så aa. Men då kom jag på att jag kunde köpa ett ROSA fodral till Min syrras Ipod, Hon andvänder inte den. Men jag vill Ha en ny! jaja. De kan jag bara glömma!

Blir sugen på jordgubbar när jag ser denna somriga bild!
Mums!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Bye bye! //LaraH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0