Del 2 :)

1. vad är ditt allra största intresse? - har inget allra största intresse faktiskt, har så många hahaha.
2. Spelar du nått instrument/sport? - Tennis och Gitarr
3. Vad är ditt motto? - Ehm.. Må bra, leva livet??? vet inte riktigt men ja typ :) hehe
4. Är du bra på ämnen i skolan? - Ja, vissa :)
5. är du en som får alla att skratta? - Ja, ibland X)
6. Blyg eller inte? - Ganska blyg
7. Gillar du att Shoppa? - ÄLSKAR!!
8. Läser du mycket/skriver? - ja skriver gör jag, läser gör jag när det finns nån bra bok:)
9. Sminkar du dig? - nej, bara när jag ska bort eller så,
10. ska du åka utomlands i år? - Ja jag ska åka till frankrike i augusti :)

Det var del 2 delr 3 kommer i morgon! 

Det går att skicka egna frågor när Fråge grejen håller  på :) 

Bye Bye!! //LaraH 


 :)

Kommentarer
Postat av: mattiis

är det något du är jätte rädd för??

2010-07-17 @ 14:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0