Dålig uppdate + typ 5 Dar kvar. Gå in på..

Hej! Jag har inte uppdaterat så mycket men det är för att min kompis sov över hos mig i två dagar! :D Vi hade jättekul hela tiden, 

LÄS!
Jag hon och syrran gorde en "amatör" video av Talang, Gå in på tafe.blogg.se  Om ni vill se videon. Om den inte är där så har den inte kommit upp än. Sen kan ni rösta genom att skicka en kommentar, Sen den 16 augusti kommer rösterna räknas sen får ni se vilka som VANN! Rösta gärna.'

Börjar få "PANIK"
Hej! Imorrn är det 5 dagar kvar tills vi ska åka till Frankrike/Barcelona/Spanien Haha.. Men jag HATARHATARHATARHATARHATARHATAR att FLYGA!!!!! Det värsta jag vet! Får Ta sömntabletter Haha..

Nu måste jag gå. Glöm inte bort att gå in på:  tafe.blogg.se  Och RÖSTA!!

Bye Bye! //LaraH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0