Chockad som bara den!!!!!!!!!!!!!!!!!

LÄS!! NI MÅSTE LÄSA DET HÄR ANNRS MISSAR NI TYP VÄRLDENS STÖRSTA OCH TYP LÄSKIGASTE GREJ SOM HÄNT I NYNÄSHAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej! jag syrran och mamma var på torö idag. när vi kom tillbaka kollade vi på nyheterna och en man i nynäs där jag bor, hade blivit mördad, polisen hittade honom död i hans lägenhet. och han mördades ganska nära där jag bodde!!

Sen var det några tonåringar som hade larmat polisen och sa att dom hade sett ett människohuvud på botten i ett av det populäraste baden i nynäshamn, Hamnvik, det är VÄLDIGT många som badade där och jag  badade där i går!

Lite creepy, men man vet inte om det med huvudet är sant, men det visades på nyheterna, när man såg att dykare dyckte, men då hade dom inte hittat nåt än,

//LaraH

Kommentarer
Postat av: Minea

Hejsan!

Vad kul att du tycker om den =)

Jag har köpt den på H&M, typ i vintras. Vet ej om dom säljer dom längre!

Kram

2010-07-13 @ 22:00:29
URL: http://mminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0