bioo NEW MOON

Hejsan svejsan! första skoldagen var inge specielt, den var tråkig som vanlig! ;D HAHAHA! nej, men jag är inte så förtjust i skolan, men imorrn kanske jag och min kompis ska gå på New moon

 min kompis fråga mig om vi skulle fråga våra pojkvänner, jag bara ok... men vi han aldrig fråga. >:( men jaja, asså när vi skulle till bilden så råka min kompis knuffa mig hårt hon halka typ elr vadde var. och då så åkte jag rätt in i min kille!!!  :(((((((   men jag ska säga förlåt. :) hej då!

Kommentarer
Postat av: Freddan<33

Asså fuck vi måste gå på den där new moon :P... Måste kolla upp de där gömmzzz.! Shoppa på fredag elr lördag glöm nt de:D! Ojj juste sry för de där du vet;)

2010-01-12 @ 19:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0