"lång" dag! + Bilder på tröjorna! :)

Hej! idag shoppade vi. Vi gick i Massa! olika affärer! Jag köpte bara en vit T-shirt fast med ett VÄLDIGT FINT, SNYGGT  tryck! På :D men jag lovade ju att ladda upp biloderna så varsegod :) :D

 En svart tröja till hösten/vintern :) Me And You! älskar den :love: modellen är sååååååå snygg!


 En topp utan axelband. Ursäkta att webcamen är så HIMLA GUL!! så fuuuuuuuuuuuuult!! Men toppen är snygg! :)

 Det här är den tröjan jag köpte idag! älskar den!! :love: :love: :love: Texten är såhär: Honey when you knock on my door i will give you my Key, Alltså nyckeln till hjärtat! Den 'är väldigt lång så ska klippa av den men hittills andvänder jag den som Nattlinne :) Funkar lika bra!!!!! :love:

Natti natti! //LaraH! Från barcelona :D

Kommentarer
Postat av: En flygande ko

Fina, :)

2010-08-09 @ 18:17:16
Postat av: martina

nu ligger svaren uppe på bloggeN, hoppas du blev nöjd (:

2010-08-12 @ 12:44:54
URL: http://martinaspeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0