Jeyy! Presenter!! ♥

Hej! Idag har jag varit med natta (nathalie) Och fredde (Fredrika) Natta hade varit på finlands färjan och då hade hon köpt två presenter!! <333  Jag fick ett par as snygga örhängen!! Älskar dom verkligen! avslöjar att färjen är svart men det var precis vad jag behövde! ett par svarta örhängen!!!<3 Sen en godis grej.

Bilder :D!

 
Örhängerna :) ignorera


Lalalala...

 
Örhängerna ser ut som svarta pärlor ;)


Suddig bild :)


GoDiS är GOTT! :P!

 

Så här ser godisarna ut, Persika och hallon (tycker den e godast) sen  banan och jordgubb sen äpple och björnbär!

Kom ihåg!!: GODIS ÄR GOTT! haha!

/LaraH


Kommentarer
Postat av: någon speciell...

jag tycker oxo godis e gott!

2010-08-21 @ 10:23:04
URL: http://inte den här heller....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0