Hemma! *Min dag på stan* haha

Hej! nu har vi kommit hem. ! Nu ska jag berätta vad som hände på stan ;) Först gick vi till en glasögon affär för att laga två brillor.

Sen gick vi till banken och då hade dom stängt! LUNCH stängt *suck*

Så då gick vi till bokhandeln. vi kollade efter inbjudnings kort till pappas födelsedag, Han fyller 50. GRATTIS i förskott ;) Så då gick jag bort till bökerna och hittade en bok och satte mig ner för att börja läsa. haha. . min syrra hade också hittat en bok och det var två pocketböcker för 99kr. Så då köpte vi dom :)

Sen gick vi bort till en urmakare för pappa  skulle laga en gammal klocka. Men det skulle ta två veckor så jaaa ;)

Sen gick vi till banken och då var det massor av folk men vi kom fram och växlade pengar och sen gick jag pappa och syrran och handlade mamma gick hem så jaa.


DEt var min dag på stan! HAHA Bye bye //LaraH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0