Fredde gästbloggar <3

Heeej

Detta är ju Freddan dårra xD<33! Sitter här och kollar på LaraH när hon snackar om sina linnen & skor hon har köpt idag!xD Så jävla nöjda asså vi är idah! Ehh aa vad ska man säga vi brände typ 880 kronor tillsamans men det var de värt!xD Larah lite less då för hon köpte inte det svarta linnet som hon velar om men men!! Nästa gång vi åker omtyp 2 veckor så får hon väl köpa det om det finns kvar xO<33! Jag och larah kanske ska sova överh hos henne idag!!<3 Och typ ha lite spa med ansikts maskar och så!xD Fotbollsträning ikväll för mig då<33  Kommer bli asa kul vi ska möta 96 orna!! Kmr ägahh fett xD<333!!! Men aja vad jag och lara har köpt idag då! Lara köpte! Ansiktsvatten det äger<33! Tofflor, 2 linnen<33! Jag- 3 linnen tofflor så jävla Cutee! Aa det var väl det vi hann med sen tod vi 14.15 tåget home! Jaa vad vi gör nue är väl inte så  mycket! Så pözz hälsningar FL pözzu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0