Till er :)

En liten dikt:

jag älskar mina läsare, av hela mitt hjärta.
men det skulle bli bättre om ni blev fler.
Jag lägger inte upp mkt bilder.
men en sak lägger jag upp i alla inläggen:
KÄRLEK
kärlek är det vi människor behöver.
specielt jag. jag behöver kärlek av er :) så mitt
självförtroende blir bättre.
Jag ber bara om detta. det skulle va en fin sak.
om ni vill göra detta så kan jag förbättra :)
Sluta inte läsa bloggen då blir jag lite ledsen :(
Men jag vill att i era hjärtan ska ni behålla KÄRLEKEN!!!  <333!!!


//Larah


Gillade ni den? jag vill bara att fler ska läsa bloggen och att ni inte ska sluta läsa den. Jag vill att ni ska gilla den. om ni inte gör de, be mig om förbättring!! im promice!!! (lovar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0