Måndag elr Monday:)

I dag så var det ju måndag :) inte så kul eftersom att det är första dagen på veckan :/
Men som tur är att jag tkr att veckorna går ganska snabbt! och så är det ju julafton om typ bara en vecka!
HE.. en liten bild på jul tomten bara. (vet att jag har lagt upp den i ett annat inlägg så ni behöver ej säga det i komentaren) :)

 

men jag längtar verkligen till JULEN!! <33!! vad önskar ni er  i jul klapp?

Själv önskar jag mig: Det är typ som en adidas jacka, fast ist för adidas märket på jackan så är det ett a.i.k märke :D(häjar på a.i.k!! sen tajta jeans enn digital kkamera som jag ist kanske får i födelsedags present :/

men jag fyller år två måmnader efter jul :) så aa, sen koftor i olika färger, behöver verkligen det.

sen  var det inge mer tror ja, hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0